Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 10 januari 2012

Halt som fasen...

..var det på vår lilla väg idag..Tur att jag hade vett att åka iväg i tid.
Till vårdcentralen.
Där jag trodde jag skulle få lite kloka besked om vad sjutton det är som har invaderat mig. Men icke!
Nya prover tagna och ivägskickade.
Låt vara med specialremiss (vad i hela friden det nu innebär???) och löfte om att jag ska få besked snarast.

Hoppas, hoppas att det finns någon medicin som kan hjälpa. För jag är TRÖTT. Jättetrött! Har ju dragits med den här infektionen i ett par månader nu.
Och nej; tror inte det är något allvarlig, är bara trött och har lite ont ibland. Och en del av tröttheten kan ju bero på alla mina grubblerier. Tror jag. Ganska säkert tror jag det...

Vännen W påstod att jag var tvungen att åtminstone försöka ta det hela på allvar och inte försöka skämta bort det hela. Undrar varför han tror att jag skulle göra det??? Och undrar varför mina bekantingar alltid har så mycket konstiga åsikter om hur jag beter mig. Undrar var dom får allt ifrån?? Kônstigt folk :))... (Troligen därför jag gillar dom så mycket)

Nåja; doktorn skulle ringa endera dagen och meddela vad som ska göras. Får väl nöja mig med det.
Nu ska jag elda och sedan blir det tidigt sänggående i huset i skogen...
Är som sagt trött! Och imorgon kommer sotaren. Får alltså inte elda förrän han är färdigsotad. Hoppas han kommer tidigt!!!!!

Men jag kom ihåg att handla hem diverse nödvändigt och lite, lite onödvändigt också... Lyxade till det med en påse "salta pinnar"... Kan vara bra att ha lite att tröstäta. För det ÄR syndom idag... Jo; absolut!!! Ja, ja... Lite i alla fall :))...



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!