Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 11 januari 2012

Inte händer det något här, inte...

 En i stort sett rätt händelselös dag...
Vaknade; frös; kunde inte elda för sotaren skulle komma; åt frukost småhuttrande, ringde till pappa, frös, sotaren kom, eldade, frös, eldade, frös, eldade, huttrade, försökte gå en långpromenad med Ufot, vände, frös....

Äh; inget kul alls...

Eller jo; telefonfikade med kompis M! DET var kul!  Kändes betydligt bättre efter det.

Hade ju varit bra om jag hade fått något slags besked från doktorn. Och jo; inser att det nog kan ta några dagar, men ni vet hur det är... Man väntar och väntar och vill veta. NU!!! Kan man inte få förtur när man av naturen är en sån som vill veta igår???

Är bara så trött. Och känner mig såååå tjatig och eländig. Ett dunderfiasko.... (Vet åtminstone en som fullständigt håller med om detta faktum!!!)
Men nu är det varmt här i alla fall! Har eldat sen klockan mitt på dagen.
Och dèjá vu-känslan infinner sig.... När jag kikar på diskbänken... Konstigt ;))!!!

Så idag är det lite av intresseklubben antecknar (troligen inte ens det)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!