Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 2 januari 2012

Känns lite som vardag igen...

Lyckades ta mig upp i någorlunda tid och komma iväg så att jag kunde handla redan på förmiddagen.
Passade på att knalla in på vårdcentralen och fråga om det fanns något jag kunde göra för att få den där infektionen att åtminstone lugna ner sig lite.Fick lite råd och dåd av en jättetrevlig sjuksköterska. Ska ju dit nästa tisdag för nya prover osv... Det är det där osv jag gärna avstår ifrån. Men det gick liksom inte att resonera bort. Jag gjorde verkligen tappra försök... Nåja; tröstar mig med att jag har fått någon att skratta duktigt idag i alla fall...

 Och så har det inköpts lite vitaminer och grejer för att få lite fart på denna något halvslöa skogseremit.
Ni vet det där med nytt år och nya vanor (fan tro´t)... Tror väl inte det håller i längden, men jag försöker i alla fall :))...

Biblioteket var givetvis stängt. Får väl botanisera i mina gamla böcker och se om det är något jag kan läsa om. Brukar ju har lite kort minne, så i bästa fall har jag glömt vad jag har läst, haha...

Var "tvungen" att köpa nytt papper till min "Torky-hållare" och då fick man minsann en ny hållare på köpet. Första nya grejen till nya bostaden som förhoppningsvis dyker upp inom rimlig tid :))...

Alltså kan man konstatera att visserligen är det nytt år, men det mesta rasslar på som vanligt...
Och pannan behöver nog ses om nu om det inte ska bli alldeles kallt här igen... Urk! En sak till att konstatera; jag kommer banne mig inte att sakna detta eländes springande till pannrummet i alla fall OM jag nu får tag i någon klok bostad. Eller om och om; jag måste ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!