Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 10 juni 2009

Mallig???? Vem???? Jag????

Bara kolla här vad jag har fått!!!!



TACK Bloggullet!!!

Blev så himla glad när jag såg din kommentar och läste på din blogg!

Tänk så många goa bloggvänner jag har fått under den här tiden jag har hållit på med detta bloggeri!
Massor av människor man aldrig skulle ha kommit i kontakt med annars....
Och om man tänker efter så är väl detta något man ska vara väldigt tacksam för!!!



allihop!!!

Men jag förstår att det gäller att fundera ut vilka man ska ge den fina awarden vidare till... Och det lär nog ta en dag eller två att grubbla på det!
Det är inte lätt att välja; ni är ju så himla bra allesammans!

Återkommer i ärendet när jag har funderat färdigt...
Förhoppningsvis innan jag har lyckats slita av allt hår, ha, ha!

Bamsekram till er!!!



7 kommentarer:

  1. Det är aldrig lätt att bestämma sig!

    ha en bra dag trots regn........för säg inte att det är torrt ute hos dig :P

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Sickan; Har INTE torrt! Snarare regn...

    Och beslutsångest lider jag ju som av... Men så småningom ska jag nog komma fram till något :-)!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!
    Den är du så väl värd, vännen!
    Och ha ingen beslutsångest....följ ditt hjärta, det brukar bli bäst då!

    Jag ringer till dej just nu, men du pratar....((-:
    Eller är det månne sonalyckan?

    Kram i alla fall och ring när du kan!
    Gärna nu för jag städar och det är TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!!

    //Söstra di´...

    SvaraRadera
  4. Roligt med beröm, det är du värd.
    Håller med dig att vi är snåla med rosor. Jag försöker att tala om när någon är bra eller gjort något bra. Men det är ett stort steg till "att älska sig själv". Lilla jag är väl ingenting, en vanlig tanke vi har.
    Jag håller med dig att det känns när barnen lämnar boet. Det är ju tidens gång, men de finns, om än på annan ort, eller ibland bara i ett annat hus.
    Skatteåterbäringen - har den kommit? Det var bra, jag har en tandläkare som ska ha betalt.
    Ha det så du kan i detta hemska väder, är det verkligen sommar?
    Kram Viola

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till dej! Klart du ska vara mallig! Men snälla slit inte håret....ajaj..inte blir det vackert heller ;)
    Bamsekram tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Jenny; Tack för pratstunden :-)! Har inte fått tag i pappa ännu...
    Orolig!!!

    Försöker felsöka telefonen, men det verkar inte vara något fel...
    Jävla skit!!!

    Kram!!!
    *********************************

    Viola; Visst är det kul när det ramlar in pengar på kontot - synd att lyckan är så kortvarig ;-)! Men jag kände att lite mat ville jag ha... Och en del räkningar var det gott att bli av med...

    Man kanske skulle försöka vara lite snällare mot både sig själv och andra; som nåt slags "midsommarlöfte" kanske :-)!

    Så kramen snälla du ;-)!

    **********************************

    Huga; Sliter håret idag - men inte för att jag grubblar över vem som ska få awarder...
    Det lägger jag nog åt sidan ett par dagar.

    Nu är det gamle far som är "på tapeten"! Han svarar inte i telefon och det verkar som om grannarna har problem med sina apparater, men telefonbolaget säger att det inte är några störningar i trafiken. Hur fasen ska jag tolka det????
    Små barn och gamla föräldrar ska man ta mig sjutton bara ha på vykort! Och nej; jag menar det inte! Jag älskar verkligen pappan, men jag blir så in i helskotta orolig....

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  7. Kikar bara in och ser att du fortfarande inte fått tag i Pappsen??
    Har du ingen i närheten som kan gå och titta till och kolla läget där?
    Usch...förstår att du är orolig....
    Kram på dej...jag finns här..
    //Jenny

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!