Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 3 juni 2009

Varför har dom så in i bängen hårda golv på A6?

Idag har fd granne K och jag haft en heldag...
Och till slut hade vi rejält ont i fossingarna...
Så pass att vi spolade godisaffären... Bara föreställ er Rolling Eyes!
Total kris!!!


När jag åkte hemifrån imorse hade jag min minneslista i knoppen...
Vad jag skulle titta på var alltså hyllan "Fabian".
Och det var väl det enda jag inte glodde på!
Kom istället hem med två jättesöta glas (som jag inte behöver egentligen, men jag är svag för glas. Tyvärr!) och en mycket praktisk anordning med trådbackar att ha i garderoben. Fyra trådbackar var det och den kostade inte mer än 179:-.
Så nu ska det bli ordning i garderoberna!!!
En annan dag!!!
Jo, så köpte jag lite små saker till mitt bonusbarnbarn... Hon fyller ju två år denna månaden.
Och jag som bestämt hävdade att se barnbarn det var inget för mig...
Nåja, jag är inte sämre än att jag kan ändra mig!!!
För den lilla damen är helt gudomligt söt!

Det var i alla fulla fall väldans roligt att få vara tillsammans med K hela dagen utan att känna att jag var tvungen att åka hem.
M har varit hemma och "roat" sig med att packa inför flytten... När han inte har snörvlat och haft ont i halsen, stackaren!
Herregud, så många kartonger han har dragit in, och packat i dessutom!
Misstänker att det blir aningen jobbigt när han far iväg nästa fredag, även om hans grejer får stå kvar tills boendet blir lite mer permanent.
Kan tänka mig att alla dessa prylar inte får rum i en liten husvagn I Love Camp...

Nu ska jag ta och ägna mig lite åt alla djuren innan vi kojar...
Det knakar duktigt i lederna (och allt annat också, tror jag!) och värker som fasen i nacken...
Ja, ja! Själv göra och själv ha!
Men roligt har jag haft!!!!!
Big Hug



2 kommentarer:

  1. Hårda golv? Brukar inte golv vara det? Sorry jag förstår att det måste vara nåt speciellt när du får så ont, inte roligt att shoppingturen ska sluta med ONT!

    Hur typiskt är det inte att man glömmer just det man skulle ha..?
    Retfullt!

    Hoppas du fått sova bort nåt av det onda så du får en fin fredag, Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Huga; JO, nog brukar golv vara hårda, men jag har inte för vana att trampa runt i flera timmar hit och dit härhemma :-)... Och i skogen är det bra mycket behagligare att gå när man har en ond rygg...
    Hyllor Fabian får vänta... Inte lätt att komma ihåg när det finns så mycket att kika på. Och minnet är det ju bevisligen inte så mycket med ;-)!
    Men attan så kul vi hade!!!

    Kramelikram och ha en riktigt fin fredag!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!