Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 6 juli 2011

Dag 186..

Hit borde jag ha åkt idag...
Till Ulricehamn..
Kaffet nästan helt slut, men vände uppochner på burken och lyckades få ihop till ett par koppar till lunchen.
Anar att jag blir nödd och tvungen att ge mig iväg imorgon istället..

Tror det är det här grubbleriet som ställer till det för mig.
Det är mycket som susar omkring i skallen just nu..
Villgärnahjärnan vill en jäkla massa som resten liksom inte riktigt hänger med på...

Påstods att det skulle bli sol här idag..
Inte fan är det sol inte..
Moln och sisådär 19 grader..
Å andra sidan slipper jag svettas halvt ihjäl.
Antar att man får vara tacksam för det :)...

Fixade förresten linnena igår..
Det blev riktigt bra, trots mitt något förvirrade tillstånd.
Eller kanske just för att jag var så vimsig?
För det där med att sy är väl inte min bästa gren precis...
Och så kan man ju fundera på vilket som är min bästa gren...
Om jag nu har någon, förstås...

Känner att jag är lite trött och dyster nu, men sömnbrist kan få den inverkan på en. Och dessutom dessa funderingar som liksom inte vill ta semester. Jodå; har erbjudit två veckors ledighet, men det föll tydligen inte hjärncellen för... Borde väl ha toppat med hotell med pool eller nåt, antar jag....

Avslutar med denna lilla text som jag blev så glad över att ha hittat eftersom jag har funderat så mycket i dom banorna de sista dagarna...
Eftersom bilden är liten kommer texten här;

The intuitive mind is a sacred gift and the
rational mind is a faithful servent.
We have created a society that honors the servant
and has forgotten the gift.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!