Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 19 juli 2011

Dag 199..

Ibland tycker jag att det är underligt detta med hur man reagerar på saker och ting...
Var såååå trött igår.
 
Så jag somnade klockan jättetidigt och sov som en sten till klockan halv åtta idag.

Antar att zooet har härjat och försökt väcka mig, men för en gångs skull har jag nog varit totalt borta för omvärlden...
Är fortfarande lite halvsussig, men har lyckats tvätta lite idag i alla fall.
 
 
Man kanske inte ska begära för mycket av en stackars Uffematte som lever i något av chocktillstånd...
Men jag är väl inte så ledsen för det *skrattar*... Egentligen...
Bara lite misstänksam....
 
Och funderar på huru och varföre. Som vanligt.
Men hoppet är väl det sista som lämnar en och nog hoppas jag!!!
 
 
Herrejisses!! Jag är avgjort för gammal för såna här grubblerier...
Äh! Löjligt!!!!
 
 
Dessutom inser jag att jag INTE har något pokerfejs att tala om!!
Och det är inte alls bra i sammanhanget. (Tror jag)
För det kan vara bra att inte vara för tydlig ibland. 
Men det är jag. 
VÄLDIGT tydlig. 
(Tror jag...)
Dessutom har jag en förmåga att prata fortare än jag tänker.
Det kan också ställa till det!!
Eller också är det jättebra att vara sån... Beror nog på vem som blir utsatt för *pratutaneftertanke* och *intepokerfejset*..

 
 
Ytterligare påspädning på tankeverksamheten...

 Bara funderar och funderar...

Ingen hjärncellssemester i sikte här inte!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!