Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 1 juli 2011

Dag 181..

Vet ni; min tröja/linne som jag har haft på mig idag luktar - bebis... Har varit så där löjligt "farmorig" och stått och vyssat lille V och gosat allt vad jag har orkat... Att dom luktar så gott, dom där små liven :)...
Och att man kan bli såååå förälskad i en sån där liten skrutt *L*.. Han är verkligen världens sötaste lille V!!!!

Och vovvarna var med. Men jisses vilket gnällande det har varit på Uffe. Han gillar inte att åka bort till ställen han inte känner igen.
Och så hade den dumma matten köpt ett jordankare som hon satte fast herrarna Hund i... Kan ju inte ha vovvarna rännande lösa och lediga bland en massa hus och katter och barn och andra hundar och bilar och...
 
Men särskilt populärt var det INTE!!!
 
"Stor-M" var hygglig och satt och klappade och pratade med Uffe medan jag gosade med V... Nalle är mer filosofisk till sin läggning och inser att allt blir nog bra till slut även om det ser väldigt märkligt ut...
****************
 
Och nu är jag alldeles jättetrött och inser att jag borde ha klippt gräsmattan ikväll (men det har jag inte gjort) och ska nog ta mig samman och ringa till vännen H en stund. 
 
Sen blir det sängläge!!!
Och förhoppningar om att den där båten lyser med sin frånvaro..

Och imorgon ska jag... nog....kanske...
Nåja; vi får väl se hur det blir med det :))!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!