Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 30 juni 2011

Dag 180...

..som blev betydligt roligare än de senaste dagarna :)!
 
Haft besök av "kristallina" och vi har suttit ute under lilla parasollet och druckit kaffe och käkat rabarberpaj och babblat och skrattat... 
Tänk vad sånt gör för humöret!!!
Och tänk vilka vänner man får genom det här bloggeriet!!!
TACKSAM!!!!

^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

Och så har jag varit iväg och provianterat... Kom precis hem...
Det är faktiskt lite svalare ute nu, och jo; jag minns vintern och jag begriper också att man ska vara tacksam för sol och värme... Men varför i hela friden kan det aldrig vara "lagom"?? För som det var igår var bara för mycket för en sån som mig... 
Min värk blir liksom lite ettrigare när jag blir så där genomsvett. Av vilken anledning kan man ju fråga sig... Men jag har ingen aning. Det bara blir så.
 
Men just nu känner jag mig förvånansvärt piggelin och uppåt! Och det tänker jag banne mig ta vara på.. Och inte göra en massa tråkiga "måsten", utan ägna mig åt roligare saker. Så det så!!!!

Och funderar på OM jag ska orka ge mig iväg till Limmared imorgon... Med herrarna Hund... Hmmm; får väl se vad det blir för väder... Att dra iväg i ösregn är väl att ta i. Inget kul att ha två dyblöta jyckar i någon annans bostad. Särskilt inte när det inte brukar vara galna hundar där... Kan bli lite lätt (hrrm) blött, eller så...
 
För nog pratades det regn, men jag hörde aldrig i vilken omfattning.. 
Det är nog så, att jag hör som fan läser bibeln ibland.
Eller också är jag utrustad med selektivt hörande jag också. I så fall ett arv från gamle far (såååå skönt att ha någon att skylla på!!!). Han har utvecklat detta hörande till en konstart!!! Kommer nog aldrig att komma upp i hans klass... Kanske i och för sig lika bra....

2 kommentarer:

  1. Här sa de att det skulla bli regn och det blev det... Synd men säkert behövligt, KRAM!

    SvaraRadera
  2. Renée; Här kom regnet inatt. Och det skvätter lite fortfarande. Men det är inte kallt, och det behövs nog lite regn...
    Känns lite lättare att andas idag i alla fall :))!

    Kram tebax!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!