Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 21 juni 2011

Dag 171..

En MYCKET stillsam dag har det varit i huset i skogen..

UffeHund var så trött så han orkade inte äta frukost..
Fast det berodde kanske mest på att han faktiskt mådde lite illa.
På golvet i hallen... Ibland älskar jag mina djur jättemycket...

Och så gick telefonen i köket hädan.
Bara så där.
Pratade med min faster och la på och skulle ringa till pappan.
Men det var rätt lönlöst, för det gick liksom inte att få någon som helst ton i den luren...
(Jo; HAR kollat/bytt batterier osv...)
Antar att jag får försöka hitta en ny, billig apparatur.
En annan dag...

Och idag fyller minsann mitt lilla bonusbarnbarn hela fyra år!!!
Bamsejättegrattis, sötaste lilla J!!!
På lördag ska det åkas och gratuleras!!
Vad som ska inhandlas har jag väl inte riktigt bestämt ännu..
Tänkte att jag skulle försöka komma iväg imorgon framåt eftermiddagen och handla lite och passa på att köpa något till fröken då...

Har svårt att sova igen.
Kan ju ha med stress att göra.
Och stressad BLIR man när man känner att man vill en massa som är svårt (eller omöjligt) att genomföra.
Tankarna snurrar i knoppen och det blir så där nästintill kortslutning emellanåt...
Och så kommer dom där "båtdrömmarna" som ett brev på posten..
Nä; dum liknelse!!!! Brev på posten kommer ju inte så där punktligt precis numera...
Mer som en räkning på internetbanken, kanske (he, he)...

Jisses, så jobbigt det kan bli när "villgärnahjärnan" vill en massa märkliga saker... Ibland undrar jag vad den får allt ifrån... Har liksom noll koll på vad den tar sig för, den där hjärncellen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!