Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 7 juni 2011

Dag 158...

...innan det börjar åska...

Har varit hos tandläkaren!
500:- fattigare, men icke ett hål, ingen tandsten, bara beröm, beröm...
Sånt gillas!!!
Fick dessutom en kram av käftis och kommentaren att jag såg väldigt pigg och glad ut.
Precis som om jag inte alltid gör det, va??
 
Nä; han var impad över viktnedgången, men poängterade att det räcker så här.
Tror jag också!!
Så nu gäller det att vakta sig lite.
Och akta sig för aptitnedsättande, störande "element"...
Eller åtminstone försöka bortse från att somlig/t/a är lite smått störande (eller nåt)...

Och så skulle det inhandlas lite filmjölk och diverse annat småttigt och hälften glömde jag givetvis..
Nåja; får väl ta mig iväg en annan dag..
 
Lär väl inte svälta ihjäl i alla fall.
 
Orkade inte mer idag.
 
Dessutom blev det avstämning på ICA (har sån där scanner när jag handlar där...).
Fast denna gången blev det till min fördel. 
Hade knappat fel på jordgubbarna när jag vägde dom.
Jo, jag lyxade med jordgubbar för att fira 0 hål!! 
Så jag "vann" hela fem kronor där..
En får va gla för det lilla !!!
 


2 kommentarer:

  1. Avskyr detta med avstämning.. En gång hade jag missat en grej och efter den gången åkte jag på avstämning varenda gång tills de antagligen var nöjda... Grattis till fina tänder! Det är inte dåligt!!!

    SvaraRadera
  2. Renée; Och det märkliga är väl att det alltid händer när man har en massa småplock som tar en oherrans tid att packa upp och ner igen...

    Och att tansabissingarna var hela är jag jädrans tacksam för.. Känner att det är några tusenlappar och en massa grubbel sparat där :))!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!