Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 9 juni 2011

Dag 160...

En helt vansinnig omgång åska var det här imorse..
Med strömavbrott som grädde på moset.
Alltså inget te till frukosten.
Upptäckte att man faktiskt överlever detta; trots att det kan vara lite svårt att föreställa sig ...
Har varit och hämtat min nya lilla dosa till internetbanken.
Och såg att skattepengarna har landat på kontot!
Bra; för då kan jag betala tandläkaren och göra mig lite "oskyldig" här och där...
Passade på att åka till lilla ICA när jag ändå var ute.
Extrapris på gravad lax kan få mig till att uträtta stordåd...

Och så har pappan varit hos doktorn.
Nu har en medicin tagits bort från listan och så får man väl hoppas att det var den som var boven i dramat och att han (pappan) slipper yrseln han har lidit av.
Ska bli så skönt att få komma hem och se hur allt är "på riktigt". Tror att han, som jag, har en förmåga att framställa saker, särskilt när det gäller sjukdom och hälsa, som mer positiva än dom egentligen är. Å andra sidan; vem fasen vill vara en gnällspik?? 
Och på något sätt mår i alla fall jag bättre om jag orkar (kan) skratta åt eländet.
Kan jag i och för sig inte alltid (bevisat av allt mitt gnäll här på bloggen), men jag kämpar för att flina bort skiten, det gör jag!!! Även om det inte lyckas för jämnan...

Och så har jag ju mina drömmar om flytt och diverse annat att roa mig med ... Hoppet är väl att något av allt som far genom huvudet ska bli till verklighet en dag.
Kan ju vara till fördel att åtminstone veta vad man vill!!! Kanske?!
Nåja; väljer att tro att det är så!!!
Än så länge får man väl själv bestämma vad man vill drömma om, hoppas jag!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!