Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 20 juni 2011

Dag 170..

Hemma igen...
Icke en bild tagen..
Men trevligt har jag haft och gott har jag ätit och sovit har jag inte gjort...
Kalaset var helt perfekt.
Lagom mycket folk, lagom mycket smörgåstårta och lagomt alltihop.
Och pappan var mycket nöjd och belåten, och det var ju liksom det som var poängen i det hela :))...
Hälsat på hos en av mina bästisar och kollat hennes nya boende innan jag styrde kosan hemåt igen...
Eller nya och nya... tar tid innan jag tar mig tid att hälsa på hos folk. SKÄMS!!!

Men nu är jag TRÖTT, TRÖTTARE; TRÖTTAST!!!

Natti, natti!!!

(funderar förresten på om man kan längta hem fast man längtar bort - samtidigt??? En av dom nattliga funderingarna under tiden som "sömnlös i Hultsfred""...))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!