Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 28 juni 2011

Dag 178..

Över 26 grader i skuggan...
Om jag var varm igår  är jag varmare idag..
Önskar att jag vore någonannanstans, luften står alldeles stilla här stundvis..
Och flugorna är för j*vliga!!! 

Nåja; hade något slags effektivitetsiver på förmiddagen och dammsög hela huset. Och pratade med "kristallina" och bestämde att vi skulle träffas och dricka kaffe och käka rabarberpaj i trädgården på torsdag. Det är bra att ha något att se fram emot när man blir så här varmtrött :)!!

Vet att det är en massa jag borde och bör och så, men vad sjutton; 
vem fasen orkar när det är så här pass varmt??
Jag följer UffeHund och Nalles exempel och lägger mig platt någonstans och vilar mig igenom dan...

Tror jag fixar en kopp kaffe och sätter mig någonstans där det är någorlunda svalt och tar med mig låneboken, som visade sig vara rätt spännande, och försöker glömma att jag är alldeles för varm för att orka någonting... Hmmm; undrar om det finns lite valnötsglass kvar? Frysinventering på G *L*!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!