Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 1 juni 2011

Dag 152...

Tänk!
Det fixade sig!
På söndag passade det alla...
Ja; då ska jag iväg till sonens svärföräldrar i Limmared (behöver inte vara hemifrån så länge på det viset) och äntligen få träffa lille V!!!
 
Helgen är räddad!!!

Har tvättat lite idag... Både kläder och bilen ...
Och varit och provianterat lite..
Sicken energi, va?!
 
Trodde att jag skulle köpa sånt där grovt bröd på Lidl, men inte fasen fanns det något sånt där... Fick nöja mig med något halvdant solrosbröd... Skit! Jag gillar det där riktigt grova, tyska rågbrödet... Nåja; lär nog överleva det också..
Passade på att tanka bilen när jag ändå körde förbi macken. Vad det kostade? Ingen aning! Vågade ta mig sjutton inte titta efter! Fyllde extradunken till gräsklippareländet också...
När man tänker på vad man hellre skulle vilja göra med dom pengarna kan man ju bli helt förtvivlad, ju ...
 
Och nu har jag lite disk att plocka undan och en hundpromenad att gå innan jag lägger ner verksamheten för kvällen...
Tror jag sätter mig i sköna stolen med en bok och en kopp te och hoppas på att jag kan koncentrera mig på att läsa en stund..
Har kommit in i en period av skenande tankeverksamhet... Får liksom ingen hejd på det hela... 
Många undringar som trängs i min stackars skalle. Men det är säkert jättenyttig motion för den stackars hjärncellen, he, he...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!