Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 6 juni 2011

Dag 157...

Herrejisses vad varmt det har varit idag...
Inte måttligt!
Vovvarna fick duscha idag på förmiddagen. Båda två!
Uffe propsade nämligen bestämt på att få bli avsvalkad han också.
Har aldrig varit så lätt att få herrarna att stå still medan dom blev tvättade..
Nalle klarade sina tio minuter "specialschampoverkan" med glans!!! 
Inga som helst problem denna gången!!! Skönt!!!

Trodde att det skulle bli åska á la väldigtmycket, men det blåste bort..
Kommer väl imorgon när vovvarna måste vara ensamma förstås.
Ska till käftis klockan mitt på dagen..
Skitkul!

Och så måste jag handla.
Orkade inte igår, vilket medför att jag har VÄLDIGT dåligt med frukostfil.
Och jag har så svårt att äta på mornarna numera.
Beror till stor del på mina sjösjukedrömmar, tror jag.
Den där jäkla båten (f`låt flytetyget heter det säger fd granne K)!!
Slipper inte ifrån den helt och hållet.
Osäkerheten inför en hel del faktorer i livet finns ju helt klart kvar.
Försöker verkligen jobba på att få ordning på det hela, men det finns ju saker jag inte rår över. Svårpåverkat är bara förnamnet...
 
Och jo; jag VET att allting blir som det blir och att det inte finns mycket jag kan göra åt det hela, men tankarna snurrar och oron rår jag inte på.
 
Inte längtan heller...
Längtan efter ro!
Jo; det vill jag ha!!!
Jag vill känna mig trygg och ha lugn och ro!!
Precis DET är det jag vill!!!
 
Och helst... Fast vad sjutton! Vem fasen har sagt att det ska vara lätt???
En del människor påverkar en mer än andra; det är nog bara så!!!

Och nu ska jag ut med vovvarna och göken gal i väster!
Västergök är bästergök; är det inte så??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!