Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 8 juli 2011

Dag 188..

Meddelar härmed mäkta belåtet att jag åtminstone har börjat städa...
Allt har sin tid...
 Städa har sin och dricka kaffe har sin..
Får väl medge att kaffedrickandet är lite lättare att "ta itu med"..

Känner att mitt
..jordgubbsberoende äntligen börjar närma sig mer hanterbara former.
Det är något värre med ögubbsberoendet .... 
(Ja, ja! Medger att det inte bara är ön som drar, då!)
Lite lätt frustrerande med folk som  man gärna vill lära känna lite bättre men som helt plötsligt bara "försvinner" i det blå... (I och för sig har det ju hänt förut..Det är ju inte en alldeles "ny bekantskap" detta :).. Lååång mailkontakt har vi haft. Vansinnigt rolig sådan, om man tänker efter! *tänkerefter*...)
Och det är kanske ganska naturligt med utflykter "i det blå" med tanke på yrkesvalet, he, he...
Så jag får väl stillsamt hoppas på att vi kan höras av/träffas igen längre fram...

Det är konstigt det här med människor man träffar..
Med en del känner man bara direkt att "Hallå där! Var har du varit hela mitt liv" och andra är man så jäkla negativt inställd till, på stört, helt utan synbar anledning...

Och en del gillar man så där helt och fullt utan att ens träffa dom IRL..
Som alla mina underbara blogg- och FB-vänner!!!
Visst är det märkligt??
Men rätt härligt, egentligen!

NÄ; nu får jag nog skärpa mig och sluta svamla och börja göra liiite nytta igen... 
Ska leta reda på någon bra CD och pröva det där med "musik under arbetet"...
Borde vara till lite hjälp...
Ska försöka låta bli att skråla själv.
Med tanke på zooet..
Dom tycker det är illa nog att det städas här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!