Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 29 juli 2011

Dag 209..

OM man händelsevis blir inviterad på grillkväll är man jäkligt dum om man tackar nej.
Ibland är jag INTE jäkligt dum *L*..

Det var länge sedan jag har haft så trevligt och ätit så gott!!
Och det var ju liksom alldeles rätt tidpunkt att komma hemifrån en stund.
Herrejisses, så skönt att bara släppa alla grubblerier en liten stund och bara sitta och äta och prata och skratta...
A och hennes sambo R är bara sååå himla härliga!!
Och så dotera med sitt sinne för humor (undrar varifrån hon har fått det????)...

Och hörni;
Säger bara *grillad lax*!!!!!!!!!

(nä; inte denna... bild snodd från google, kameran hemma i vanlig ordning)

Alltså; det serverades norsk lax, köpt i tysk butik i Sverige...
Internationellt så det förslår!
Och till det en alldeles jättegod sallad, tzatziki, bröd, grillad majs, lite grillade revben..
Egentligen borde jag inte behöva äta något på 14 dagar.
Smällde i mig 200 gram lax! *rodnar* Men attan så gott det var!!!
 
Kom hem klockan rätt sent.. Ja; för mig var det sent.. Brukar ju inte vara ute och flänga på "nätterna" precis. 
Och någon med ett alldeles hemligt telefonnummer hade ringt någon timme innan jag landade i huset i skogen. Och gett fasen i att lämna något meddelande..
Sånt borde det vara straff på!!!
För nu får jag ju grubbla på VEM i hela friden det var.
Född nyfiken!!
Börjat med att utesluta dom två vanligaste "emligaarmé-arna".. 
Fortsätter väl grubbla..
Det är jag ju en överdängare på!

Och idag gör jag inte så mycket för övrigt...
Det regnar och ibland kommer det en skur...
Vovvarna och jag spaaaanar efter luckor i molntäcket och kutar ut allt vad tygen håller när det äntligen ser ut att bli uppehåll.
I regel börjar det regna när vi har kommit tillräckligt långt bort för att bli helt genomblöta innan vi kommer under tak igen...
Nalle liiiiiiiider!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!