Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 4 augusti 2011

Dag 215..

Läget är genomvarmt...
 
 
Känner att en sån här tingest saknas alldeles väldigt i "trädgården"
Försöker tvätta och städa i ytterst makligt tempo..
För imorgon ska jag minsann iväg en liiiiten stund och när jag kommer hem har jag någon med mig :))...
Vem?
Kommer imorgon!
"Gästen" har liksom lagt in vissa överraskningsmoment i sin reseplanering...

Tror att det blir riktigt bra det här :))!
Behöver nämligen lite hjälp med att komma igång med *rensandetochslängandetavonödigaochtrasigaprylar* här.
 
Vill till att någon som inte har den där "ekorrementaliteten" tar rodret en stund, känner jag...

Hoppas bara att det blir liiiiite svalare i helgen så att vi orkar..
För annars är vi ju två som är rätt bra på att "göraenannandag", även om nu den ene av oss inte är lika barnligt fäst vid trasiga gamla grejer som jag...
Och vi är ju en liten aning tidsbegränsade.
Tyvärr....

Nåja; allt ger sig nog så småningom.
Och förhoppningsvis är undrens tid inte förbi.
Och tron kan försätta berg (eller hur det var.......)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!