Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 18 juli 2010

Bloggandet under sommaren...


... blir ganska oregelbundet.
Bara ett konstaterande!

Det händer så mycket här nu...
Känner väl lite att jag inte har riktigt kontroll över saker och ting.

Övar flitigt på att släppa allt vad kontrollbehov heter, men det är banne mig inte lätt när man av naturen är ett riktigt kontrollfreak.

Ska i alla fall försöka baka lite idag.
Får nog besök av en mailvän från norr, som förväntar sig fika och massor av gapskratt...
Bara att hoppas på någorlunda väder så att vi kan sitta ute och fnittra hejdlöst.

Tänk så härligt att ha något sånt att se fram emot!!!

Återkommer med inlägg - en annan dag ...
Ha det gott!!!




11 kommentarer:

  1. Bra att du bloggar när andan faller på, sommaren är väl kanske inte dator-vänlig precis ;-)
    Hoppas ni har fint väder, här i mörkaste småland är det blåsigt och molnen skymmer solen tyvärr... Efter två dagar med åska och regn vill man allt ha lite sol :-)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Nu var det jag igen ;-) Jag tänkte bara säga att om du är i nån större stad i sommar så passa på att gå på apoteket där och kolla om dom har tabletter istället (mycket smidigare). DOm heter Carbo medicinalis, innehåller 75 tabletter. Får du inte tag på några så hojta så kan jag köpa och skicka till dig! Bra att den lille vovven blev bra! Alltid jobbigt med sjuka "bebisar"...

    SvaraRadera
  3. Mysigt med lite besök kan jag förstå!
    *nu skäms jag lite*

    Jag får nog också snart "ta mej i skjortkragen".....(:

    Hoppas att allt "stabiliserar" sej snart så du blir av med "klumpen i maggen".
    Stor kram till Dej och alla Pälsklingar och Fjäder-raringar!

    Jenny

    SvaraRadera
  4. Renée; Måste väl en tur till Jönköping så småningom... Kollar där! Och du ska ha jättetack för rådet! Uffe mår alldeles jättebra i sin lille magge. Hoppas bara att Nalle inte blir drabbad innan jag hinner fixa tabletter, för han kommer förmodligen inte att käka mat med kolsörja på :-)...

    Kramen!!!

    *************************************

    Jenny; Hmmm; men den här mailkompisen har föräldrar i en närliggande stad, så det blir inte så långt att åka... Men skratta gott ska vi; det är redan bestämt. Bra för magmusklerna!!!
    Klumpen i maggen lär jag nog få ha kvar ett tag... Jag begriper mig inte på karlar!!! Framförallt inte såna som är, ja, du vet....
    Men det går väl över! I höst ska jag fortsätta mitt eremitliv i lugn och ro... Mitt nya mantra :-)!

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Det låter som om du har en hektisk sommar :P

    Skratta på för det är bra mot det mesta!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Sickan; Och jag är väl ännu mer tvehågsen till detta annonserande än jag var från början. Mycket märkligt folk finns det. Men nu får jag väl försöka träffa dom jag har lovat och se till att inte lova mer :-)...

    Men förhoppningsvis ska här flabbas ordentligt i veckan! Och det ser jag verkligen fram emot!!!

    Ha det bäst och var rädder om dig!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  7. Jo bloggandet blir det lite si och så med, men det är nog naturligt under sommaren :) trevligt med bloggträff, själv har jag lyckats med två stycken under två veckor!
    Lev o må!

    SvaraRadera
  8. Hugan; Nä, ingen bloggträff... Snarare en datingsidemailkontaktträff... Ska bli jättekul (om allt nu går i lås och jag slipper åka motorcykel. Liiite krav får man väl ställa?)
    Gapskratt är utlovat och det kan jag tänka mig att det blir :-)...

    Ha det jättegott, bästa Hugan och kram på sig!

    SvaraRadera
  9. jag känner prcis som du med sommarbloggandet, men det är rätt skönt att inte dras till datorn hela tiden utan att jag vill göra en massa andra saker som jag inte hinner med annars.

    hoppas träffen och veckan blir bra.

    kramkram

    SvaraRadera
  10. Hej vännen.
    jag håller med dig om bloggandet. =) Men det är väl så det ska vara vid denna tid =)
    Ja, att släppa på kontrollen är många ggr lättare SAGT än gjort.
    Men du fixar det! Låt det gå i din takt!!

    Hoppas er träff blev jätte bra & att ni kunde sitta ute!!

    Hoppas oxå att du mår bra & att du har det bra!!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  11. Cattis; Har nog en massa som skulle behöva göras, men jag gör inte det heller :-)... Känns som om tiden bara flyger iväg.
    Ja, vi får väl se om det överhuvudtaget blir någon träff till att börja med :-). Men blir det tror jag att det blir riktigt roligt!

    Passa på att njuta av sommaren och ge sjutton i datorer och annat elände ;-)!

    Ha det jättegott!
    Kram!!!
    *********************************

    Tina; Vi får väl se om det blir bra med "träffandet" om det nu blir av... Men som sagt; tror det kan bli riktigt roligt :-)!

    Antagligen mår jag som jag förtjänar... Man ska INTE kika för djupt i ögonen på såna som hr dr. Det blir inte bra alls för nervknutarna... Äh, allt ger sig nog med tiden...

    Ha det gott och var rädd om dig, vännen min!!!

    Kram!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!