Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 29 juli 2010

Myror....


... i badrummet och i huvudet på en förvirrad Uffematte...
Livet är underbart!

Har börjat läsa en bok som heter "Hundraåringen som klev ut genom fönstret" av Jonas Jonasson.
Det blir helt klart en hel del glada skratt (en nödvändighet för överlevnad) och jag har redan hittat ett citat som jag kommer att ha med mig;

Det är som det är och det blir som det blir

Gäller bara att man ska "gilla läget" också ...
Och det är ju som bekant något jag kan ha liiiite svårt för.




7 kommentarer:

  1. Har du myror i badrummet? usch då! Att det kliar i huvet har man blivit van..!

    Jahaja, stog och höll i den boken, nu kanske jag ska slå till då?

    Ha en lagomt skön sommardag!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hugan; Har vissa koncentrationssvårigheter just nu, men jag tror att den är himla rolig... Lite i Arto Passalinas anda. Och dom böckerna har jag skrattat mig nästan sjuk av...

    Kramen i regnet!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!
    Åh..myror..vi har ett helt gäng här..kanske du vill ha dem oxå =) fniss...
    Hoppas du mår bra & att du har det bra!
    Må gott & va rädd om dig söta du!!
    Tycker mycket om dig!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Håller fullständigt med dig.
    "Que Sera, Sera (Whatever Will Be, Will Be)"
    Kram på dig;-)

    SvaraRadera
  5. Tina; Nä, behåll ni era myror... Ska inte vara så självisk att jag tar dom ifrån er ;-)...
    Anticimex kommer nästa vecka och kan förhoppningsvis fixa det hela.

    Är lite under isen just nu; men jag kommer igen!

    Och detsamma, Tina! Tycker om dig också!!!

    Kramen!!!

    ********************************

    Mia; Jo, det är jättebra det där... Gäller bara att lära sig att "gilla läget", som sagt ;-)!!!

    Storkram tebax!!!

    SvaraRadera
  6. Så sant som det är sagt; det är som det är och det blir som det blir men det är så inih****e surt att behöva gilla läget när man helst av allt vill vara på topp. (Än så länge lever vi i en demokrati så tolka det som du vill ;0))

    buffiögat&varmastekrameniregnet
    M&m-matte

    SvaraRadera
  7. M-matten; Just idag har jag jäkligt svårt att "gilla läget... Är alldeles ledsen, men det lär väl gå över...
    Men nog skulle livet vara enklare om man vore på topp!

    Jättebamsekram från mig och buffmednosen från resten!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!