Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 7 juli 2010

Denna veckan har huvudvärken stått som spön i backen...
Idag är det åtminstone inte migrän - än...
Har varit iväg till stan och handlat lite.
Jordgubbar var nog det roligaste på den listan ...
Tandkrämen som var så jätteslut och viktig att inhandla höll jag på att glömma.
Det är inte lätt att vara en förvirrad Uffematte i dagens läge.

Tycks ha gjort mig lite osams med en typ på en av dom här dejtingsidorna.
Han har skickat massor med brev och tjatat om att vi skulle träffas och jag har (mycket diplomatiskt) förklarat att "NEJ, jag bjuder inte hem främmande karlar hur som helst".
Men han blev alldeles tvärsur... Kan det vara värmen, tro ???

Ikväll ringer eventuellt en jätterolig karl från Göteborg. Och där blir det nog en träff så småningom! Jag gillar folk med humor!!! Inbillar mig att det kan bli en riktigt god vän. Det där med att "hitta någon för livet" tror jag inte på längre (om jag någon gång har gjort det???). Dom som känner mig lite närmre vet ju att det är en man som "spökar" lite här. Men jag tror att vi är lika skrajsna och misstänksamma båda två och då kan det ju inte annat än gå åt skogen. Tror jag...
Äh; nu ligger bollen hos honom, och han tycks vara jäkligt dålig på bollspel, så det är väl bara att ge sjutton i alltihop.

Sickna bekymmer det blev detta med dejtingen! Säger det M; vänta bara!!! Sånt här kommer igen (jo, ok, liiiite!)

Och det är nästan kusligt när man upptäcker att det är tolvhundra (1.200!!!!!) besök på sidan. Det är ju för fasen helt sjukt!!!
Och på en annan sajt, där jag inte har varit med så länge är det redan nästan fyrahundra besök. Det är förfärligt så mycket ensamhet det finns i detta landet. OK; en del är nog bara ute och letar efter någon att dela säng med, men de flesta är, trots allt, seriösa...

Och jag är seriöst hungrig nu!
Hundarna med, hör jag... Har bundit fast krakarna ute (det finns skugga och vatten), men dom gillar inte att vara ute när matten är inne. Så det är ett pipande och gnällande så det är rent förfärligt här.
Och dom har ju rätt i att det är mat-time nu!
Så nu tar jag väl tag i det!!!



6 kommentarer:

  1. kära värld en sån cirkus...både med migrän och karlar :) Det ena kan kanske ge det andra :-D
    Ärligt så hoppas jag verkligen att du finner en hjärtans vän!
    Ha en skön kväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. hugan; Nja; jag är nog lite för rädd för att få mina "cirklar" rubbade i någon högre grad... Och så är det ju detta med att man inte ser ut som miss universum utan snarare som sjutton (och då menar jag inte i ålder ;-)!!!)...
    Men jag hoppas verkligen att få behålla T från Gborg som vän! Han är fantastiskt rolig!

    Huvudvärkandet kommer sig säkert av att lufttrycket åker lite upp och ner nu... Brukar ju ha mer besvär på sommaren. Äh; det ger sig väl!

    Hoppas du får en sån där allatiderskväll :-)!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Tycker endå att du är värd en liten gube :-) Det är ALLA! ja inte gubbarna själv kanske..! häpp.

    Tack! det var en fin kväll igår!
    Hoppas din huvdvärk släppt och att du åxå får en allatidersfinemangsfinkvällikväll!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. hugan; Undrar vad "hr doctore" skulle gilla att bli kallad liten gube... Det MÅSTE testas *asgarvar*...
    Och visst skulle det vara roligt att träffa någon man kunde ha till att betala räkningar, klippa gräsmattan, tvätta bilen, ta bort fästingar på ryggen (där har sjukvårdskunniga absolut företräde!!!) osv, men jag vet med mig att jag är rätt omöjlig på mitt lilla vis så det blir nog ingentingen med någontingen.
    Och jag kan ju själv! Både klippa gräs och tvätta bilen. Räkningarna betalar jag duktigt även om det inte blir särskilt mycket över till annat, så det får nog bli vid det det är...

    Huvudvärken har släppt, så här ska det städas (liiiite) idag!
    Ha en toppenfin helg, bästaste Hugan!!!

    Kramar tebax!

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar!

    Har du tips på någon bra seriös sida som inte kostar en massa att vara med på? Maila gärna om det...

    Jag orkar liksom inte leta, han får ta och hitta mig i så fall, drömprinsen...

    SvaraRadera
  6. Prinsessan; Ja, det är bekvämare så. Men attan vilken tid det tar. Åtminstone om man är jag :-)...

    Hoppas du känner dig bättre idag?!
    Skickar ett par styrkekramar till för säkerhets skull!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!