Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 10 juli 2010

Hektiska tider :-)

Näää, inte så, egentligen...
Blev bara en plötslig date idag med en person som jag inte riktigt trodde skulle ens fundera på något sånt ... Är en aning omtumlad efter denna något hastiga och hastigt påkomna tripp till Borås... Vi åkte liksom halva vägen var. Och den märkliga människan påstår att vi ska träffas igen. En del måste väl i alla fall vara lite rubbade... Och jag är nog fortfarande lite knäsvag ... Och om det blir någon mer träff tror jag på när jag ser det!!! Så det så!

Igår kom postbilen in till mig.
Och med sig hade den paket, minsann...
Annacarin är för go!!!
Min änglasamling utökas med...



...dessa två underbara små ljusänglar.
TACK!!! JÄTTETACK!!!
Är i behov av änglar både högt och lågt som läget är nu!
Snacka om totalt hjärnsläpp...

Och skälet till att postbilen skulle köra in igår var detta modem



från Telia... Men inte fasen får jag det att funka...
Å andra sidan inser jag att jag inte är fullt tillräknerlig just nu.
Kanske bäst att vänta med installationen tills man kan tänka klart igen.

Varmt som attan (var är regnet???) och i övrigt lätt förvirrad av sakernas tillstånd.
Det finns väl ingen som kan begära att jag ska få något som helst att fungera nu? Väl?
Och nu tänker jag ta igen lite sömn som gick förlorad i sms inatt... Herrejisses, vilket liv man lever !!!





14 kommentarer:

  1. Ååå, så spännande!!! Tänk inte så mycket, hördu, ta det som det kommer :oD Håller tummarna! Stenhårt.

    SvaraRadera
  2. Stjärnkraft; Liiite konstigt är det... Men visst, en mysig kille, helt klart... Fast antagligen lite galen ;-)!
    Är väl så eremitisk så att jag blir tacksam om jag får vara för mig själv en stund nu. Han rörde upp mycket den där karlen. SKIT! Men det kan ju bli så att det bara rinner ut i sanden... För vad fasen skulle han med mig till?????
    Så det är väl, som du säger, bara att ta det som det kommer... Förvirrad???? Jag???? Bara förnamnet...
    Tack för tumhållning i alla fall ;-)!

    SvaraRadera
  3. Låter väldigt spännande. Detta romantiska i början är ju hur mysigt som helst! Jag hoppas på en lyckad fortsättning!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Renée; Är MYCKET tveksam till om det blir någon fortsättning här... Han är allt lite "hemlig" den killen :-)...
    Men blir det ingenting är jag ju en erfarenhet rikare i alla fall :_)

    Kram och TACK för kommentaren!

    SvaraRadera
  5. ...."Love is in the air....lalalalalalala...."

    Haha!
    Underbara människa!
    Lev livet och bara njut av resan!!

    Håller verkligen alla mina tummar och tår för att du ska bli lycklig. På ALLA plan!

    Kramis så det knakar i "ribsen"!
    "Stigge"

    SvaraRadera
  6. "Stigge" Du vet ju vad jag tycker om den yrkeskategorin... Fördomarna haglar :-)... Dessutom är det nog inte något allvarligare intresse från varken hans eller min sida... Näääädåååå. INTE. Så är det!!!

    Kramis tebax!!!

    SvaraRadera
  7. Yeah....right!?

    *fnissar ikapp med dej, söstra mi!*

    SvaraRadera
  8. Haha! Klart du är förvirrad! Vem sjutton skulle inte vara det om man varit på "sparlåga" en längre tid? Man tappar ju liksom vanan eller vad man nu ska säga :o) Men go for it, girl! Om inte annat så kan ni väl bli go'a vänner och vara varandras sällskap ut och käka nå't gott ibland eller göra nå't annat trevlig ihop.

    För egen del har jag varit i off-läge så länge nu att mina antenner kroknat, rostat och tar in fel kanaler ;o)

    Ta det piano, ha inga höga förväntningar och ge killen en chans så blir det kanske det bästa som hänt dig! Och vadå "vad ska han med mej till"??? Jösses, flicka! Brösta upp dej lite istället och tänk så här: "Gudars, vad karln ska vara glad för att jag tycker han är intressant nog att möjligen träffa en gång till!" Typ. ;o)

    *jättekram som moraliskt stöd*

    SvaraRadera
  9. Söstra mi; Det är nog nyttigt med lite fnissande.... Och det är vad det blir av detta!!! BASTA!

    *****************************

    Nina; Det är det jag misstänker! Att antennerna tar in fel kanaler...
    Det blir alldeles för bökigt, detta. Jag är van att bestämma alldeles själv och den här mannen är van att peka med hela handen. Vet inte riktigt vilken position han har inom sitt område (snyggt uttryckt, va?) men att han är van att dela ut order är helt klart. Och jag är en övertygad orderolydnastyp, så gissa om det blir en aningens aning motsättningar där :-).
    Nä, får väl ha roligt så länge det varar. OM det nu ens blir en andra träff. Och annars får det vara som det är! Det har ju för sjutton gått bra i åtta år nu, så varför skulle det inte funka i fortsättningen?

    Kramen och tack för moraliskt stöd! Medger att jag nog behöver lite sånt för säkerhets skull ;-)!

    SvaraRadera
  10. WIHOOOOO Kärlek!! jojo minsann!
    Klart ni ska träffas igen!!!
    Kör hårt tjejen! :-D

    Regnet är här om du undrar ;-)
    Nä faktiskt har jag inte sett det sen i lördags....börjar nästan undra jag med vart det tog vägen ;-O

    Ta hand om dej nu!
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Hugan; Vet inte om det blir någon andra träff... Tror att chocken efter den första sitter i ett bra tag :-)... Och, som sagt, fördomarna haglar här.

    Igår mullrade det duktigt och regnade lite. Men det var fortfarande lika olidligt hett och kvavt idag.
    Det påstås att det ska komma regn imorgon med medföljande åskdunder. Hoppas bara att det rensar luften lite. Huvudet värker som fasen när det är så här varmt. Och pappan min mår pest och har ont i lilla hjärtat. Oro, oro...

    Var du rädder om dig!!!

    Kramar tebax!

    SvaraRadera
  12. Hej söta vän!!!
    Åh, men va roligt!! Klart det blir fler dejter =)) Tycker det är jätte kul! Blir så glad för din skull & knäsvag är ju ett gott tecken =))
    Nu har dina änglar jobbat för din skull=)

    Men hur mår Uffehunden?? Vad hände??
    Tack söta för din hälsning. Ja, denna värme är helt otäck. Trots att jag inte är i solen drabbas jag titt som tätt av solsting...denna sommar har varit jobbigare än innan, eller så har jag blivit ÄNNU känsligare, men kroppen klarar inte värmen. Min sle vet inte hur den ska ha det...suck.. men jag klagar inte så länge jag kan KÄNNA & TÄNKA mig positiv =)

    Du är så gullig som tänker på mig. Jag tänker på dig oxå ska du veta!!
    Hoppas du mår bra & att du har det bra!!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  13. Det här är vansinne - det var min tanke när jag "upptäckte" herrn och han mig. Min vänninna sa: Ha roligt så länge det varar, men ni är för olika för att leva ihop.
    Vi är sambo sen 4 år och det är det bästa jag gjort.
    Vill berätta för dig att vad man tror är omöjligt - allting går utom små barn.
    Svaga knän och pirrningar i kroppen,
    det ska man ta vara på.
    Bestämm träff med karl och ta ut svängarna lite.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  14. Tina; mja; tror fördomarna haglar från två håll... Och jag är lite rädd för att jag är mer intresserad än han och då blir jag så där avvisande för säkerhets skull... Just nu önskar jag att jag aldrig hade fått syn på den eländes människan... Hade jag vetat vad ha jobbade med från början så hade jag absolut inte kontaktat honom!!! Det är ett elände med dom här kontaktsidorna...

    Uffe är lös i maggen och det blir nog till att fara iväg och köpa koltabletter till honom. Kraken!!! Han var bättre igår, men inatt fick vi rusa ut igen. Det är fart och fläkt över livet i skogen numera ;-)!

    Hoppas du mår lite bättre?! Här har det regnat idag, men inte är det mycket svalare för det...

    Jättekramen vännen min!!!

    *********************************

    Viola; Är MYCKET tveksam, men erkänner att jag nog har "trillat dit" även om det inte blir något av det hela...
    Usch, vad jag önskar att jag aldrig hade satt in den där annonsen...
    Livet är underbart!!!

    Kram och tack för din uppmuntrande kommentar! Var rädd om dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!