Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 5 juli 2010

Lite svalare idag

Vaknade med världens migrän... Tog lite kemiska preparat och vacklade en runda med hundarna. Frukost och sedan sängläge en stund.
Och var himla glad att det inte var lika varmt som igår!!!
Men det blir liksom ingenting av någonting såna här dagar...
Dom där tabletterna tar ner mig fullständigt.
Men jag har klarat mig från migränen rätt länge nu.
Åtminstone bortåt en vecka.
Det gäller att se det positiva i tillvaron.
Och idag har jag haft en lååång mailkonversation på en av dom här datingsidorna. Jisses, vad jag har skrattat! Det är upplyftande med folk med humor!!!
Men imorgon då minsann ska det göras saker här (typ dammsugning, matlagning) - eventuellt...
Om inget roligare inträffar ...




3 kommentarer:

  1. Stackars dig som ska behöva ha den där migränen, jag kan bara förställa mig hur jäkla ont det måste göra. Skönt iaf att temperaturen utomhus inte var så hemskt hög.
    Hoppas du mår bättre nu.
    Krya på sig kram från oss i Mölle.

    SvaraRadera
  2. Mia; Tabletten hjälpte någorlunda, men det blir seeegt när man har tagit en sån... Å andra sidan kan det vara bra att ta en dag och göra absolut ingentingen ibland ;-)! Det är säkert jättenyttigt!!!

    Kramen från oss här i skogen till er där i Mölle ;-)!!!

    SvaraRadera
  3. Heia!

    Håper migrenen har sluppet taket nå - kan jo ikke kaste bort sommeren på å ha vondt :o) Er jo så frustrerende.

    Har omsider litt tid til å ta en bloggerunde - prøver å oppdatere meg på hva som har skjedd siden sist .. :o)

    Nettdating ja - er helt enig med deg i at det er gøy - men kan også være plagsomt hvis man møter feil type mennesker. Men har du opprettet gode kontakter - må en bare nyte det :o)

    Det samme må en gjøre med sommerdagene .. kos deg :o)

    Klem fra Torilpia :o)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!