Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 2 oktober 2011

Dag 274... (möjligen....)

Inte lika varmt idag...
Men en låååångpromenad blev det..
Längre än jag hade tänkt mig...

Fick för mig att traska en liten bit på "vildmarksleden"...
Den "lilla biten" blev längre och backigare och lerigare än jag trodde.
Så idag har UffeUlfUfot och jag knallat ca en mil sammantaget. Och av denna mil några kilometer i terräng som inte uppskattades av matten men desto mer av Ufot...

Kan konstatera att fortsätter det så här förfaller jag väl snart till joggande också..
Men så lågt kan man väl ändå inte sjunka ????
 
Tror inte högra höften och knäet skulle uppskatta såna aktiviteter...
(Dom är mer för promenader och en eller annan "tur" på träningscykeln)

Just nu är dessa (höger höft o knä) till salu!!!
Säljer ut dom urbilligt!!
Riktig brakrea!!!
En krona för bägge!
Kan inte bli billigare!
I värsta fall är jag villig att gå med på avbetalning ...
  Misstänker att dom blir svårsålda ändå *suck*...

Gissa vem som ser fram emot "sängtime" ikväll...............

(Men inte får jag någon vidare ordning på det där "gillalägetkonceptet", inte....Nog borde det finnas något enklare att ta till??? Eller är det bara jag som är dum och obstinat i vanlig ordning, tro??)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!