Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 18 oktober 2011

Dag 291...

Dagen efter veden före...
Och så regnar det!

Långpromenaden idag blev väl inte så där förtvivlat lång...
Och jodå! Jag gillar att duscha. 
Inomhus, i varmvatten...
 
Har alltså vissa synpunkter på vädret...
Mörkt och tråkigt.
Borde nog en massa, men känner inte för att ta tag i saker idag.
Känns lite seeegt.
 
Och har dessutom lagt mig till med en något "annorlunda" gångstil efter slitet igår... 
Känner att jag bör hålla mig inomhus. 
Av hänsyn till folk som kan befinna sig i farozonen. 
Vaddå, farozonen?
Jo; för att skratta sig fördärvade, förstås!!
Vill jag verkligen inte bli skyldig till, hahahaha...

Nåja; det kanske blir bättre imorgon..
Kanhända...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!