Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 8 februari 2012

Konstigt är det...

... att det så ofta sammanfaller...
Detta med migränen och vedkånkandet...

Och konstigt var det också att Uffe inte ville vara med och "kånka" ved... Han ville bara in igen... Fast han fick springa omkring hur han ville och kolla här och kolla där. Han kollade här och där lite kvickt, sen kutade han till dörren och skällde och skulle nödvändigtvis in igen. Sällskapshund?? HA!!!

Kanske fler än jag som är dötrötta på vedkånkeri och vinter ;)??

Nu ska jag försöka få med mig hundstackaren ut en liten stund... Och så får jag nog tända i pannan igen. Egentligen vill jag inte se det förbaskade stället (pannrummet) mer idag, men å andra sidan vill jag inte frysa mig fördärvad inatt heller. Räcker så gott med halvfördärvad :))... Ibland kan jag nöja mig med lite, hehe...
Och så får det väl bli lite te och kemiska preparat till kvällsmat... Låter väl alldeles väldigt läckert, eller hur ;))?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!