Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 4 november 2008

Kattmöbeln är bra...



...till mycket!!! Man kan lägga TV-dosor och tidningar där i brist på ork att sträcka sig till soffbordet!


Dom "stora" katterna uppskattar hyddan! Så pass att det har varit regelrätt slagsmål här ett antal gånger idag... Och jag som var iväg och "snöpte" Hubert just för att det inte skulle vara en massa bråk mellan odjuren! Så köper jag en möbel som helt klart är "slagsmålsframkallande"?! Illa!!!




"Och lilla jag; när ska jag få leka och klättra på den där grejan???" frågar sig M-ett... Ja, det kan man ju stillsamt undra!

Man kan konstatera att det aldrig blir som man tänkt sig!!!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Mammamia ringde ikväll. Vi bubblade och babblade om ditten och datten och bilar och mörkerkörning och inköp av hus och flyttningar och till slut kom vi fram till (på tal om antalet magar som man får hålla reda på numera ;-)!) att; skönheten kommer ju innifrån. Och då är det väl inte så konstigt att den vill UT... Därav alla magarna! Så det så!!!

4 kommentarer:

  1. Underbart samtal:) *fnissar*
    Och så fin kattmöblen var. Och kissarna!!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  2. lallis; Jo, det brukar bli både lååånga och (för utomstående) väldigt virriga samtal ;-)! Huvudsaken är ju att VI vet vad vi pratar om, ha, ha! Och det är väl lite "skrivet i stjärnorna" ibland...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, vilken härlig inställning du har! Nu vet jag varför magarna är där de är, tack! Kram

    SvaraRadera
  4. minigrisen; Man får trösta sig så gott man kan!

    Kramen!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!