Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 6 april 2009

Behövs ytterligare kommentarer :-)?


Ibland överträffar serierna verkligheten...
För nog har man tänkt så här en eller annan gång.
Det är ju det här med måndagar Bored!, även om det i mitt fall snarare är dom där "städ"-dagarna som är absolut "boring"...

Har i alla fall varit på "klämmografin" och hittade utan att behöva kuska stan runt... Men det var en stor buss, så inte ens jag hade kunnat missa den Eyebrow. (i och för sig har jag ju missat IKEA i Jönköping en gång och den skylten är (hmmm) jättestor. SUCK!!!)

Måste säga att jag tycker att det var ett väldans smidigt sätt att lösa det hela.
Måste ju bli fasen så mycket miljövänligare att en buss åker till lilla Ulricehamn än att en massa tanter åker i varsin bil till Borås. För det är ju så det blir... Samordning finns liksom inte när det gäller tider inom sjukvården...

Så nu håller jag tummarna för att det blev bra bilder och att det inte syns något konstigt på dom. Fast det tror jag inte att det gör!

Ska ta tag i sista hundpromenaden och sedan blir det en kopp te och lite TV-sovande innan sängen ska intas för samma syssla...
Huvale vad seeeg man blir av att bli klämd The Thinker... (så har jag nåt att "skylla på" idag också...)

Big Hug

7 kommentarer:

  1. Jag tackar för kommentaren på min blogg, det hjälper att höra andra i liknande situation. Serien du har här ovan beskriver det, att andra ser ur andra perspektiv än man själv gör och får en att tänka positivare.
    Ha en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, måndagar kan vara sega, men man får tänka positivt!

    /caroline

    SvaraRadera
  3. Bloggullet; Ja, det är på något sätt lättare att "tas" med bekymmer om man vet att det finns fler i samma eller liknande situation. Konstigt nog...

    Hoppas att du får en riktigt fin dag idag och att det går bra imorgon. Tänker på dig!!!

    Kramen!

    ********************************

    Caroline; Men visst går det lättare att tänka positivt när solen skiner? Som idag!!!!!

    Kram och ha det gott!!!

    SvaraRadera
  4. Ja man kan visst bli trött på måndagar OCH alla andra dagar :P

    Jag satsar på överlevnad just nu.......
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Sickan; Ibland känns det allt lite för tufft allting...
    Hoppas det ljusnar för dig snart.
    Tänker på dig!!!

    Storkram!!!

    SvaraRadera
  6. Jag tackar och bugar!
    Vi hade en underbar resa.
    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du.
    Jag skulle vilja bli spådd i tarot, dock är jag lite rädd för det. Jag säger till när jag vågar.
    ;0)
    Kan du dra ett kort för hur det ska gå imorgon tex.?
    Kramar

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!