Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 15 april 2009

Vilken dag!!!!

Idag har min älsklingsdotter klarat sitt körkort!
Men så är hon givetvis ett under den tjejen!
Söt, vacker, intelligent, snäll, världens allra bästaste doter #1 Trophy!
Om jag är stolt över henne? Skojar ni????
Klart jag är!
Man ska vara stolt över sina barn!!!
(Även om dom är vuxna är dom ju mina barn, tycker jag!)

Kanske bäst att tillägga att jag är stolt över allihop! Dom är verkligen jättegoa hela bunten. Och svärdöttrarna räknas in i "bunten" dom också Blow Kiss!
Hörde förresten en liten viskning om en eventuell förlovning här snart... Och det värmer verkligen! Tycker lilla J är en sån fin tjej!

Och så ringde min bästa systerdoter (ja, valda systerdoter får man väl tillägga. Vi är liksom inte släkt "på riktigt".). Och det är något jag verkligen uppskattar!!! För hon är också en sån där "världens bästa" #1 Ribbon...
Så pratade jag med "söstra mi" (dvs J på bloggen, vald söster High Five) och om allt går som planerat kommer hon över med den efterlängtade lille/a Harry(ett) imorgon...
Och det är ju något jag har sett fram emot länge nu!

Så nu ska jag försöka gå och vila mig en stund!
Det har varit en mycket känslosam dag...
Klarade körkort, härliga telefonsamtal, viskningar om förlovning, och så Harry(ett) som i bästa fall, om inget "strular", kommer imorgon...
Ibland är livet bara så helt underbart!!!!
(även om man bara har två kronor på kontot, ha, ha )

Nu ska jag ägna mig åt te-drickande och lite läsande och (troligen) en del TV-stolssovande innan sängen ska intas...

Natti, natti!

Ps!
Jenny har ett boktips på sin sida! Föreslår att ni hoppar in till henne och laddar ner den (gratis!!!)

6 kommentarer:

  1. OM jag inte ligger i Malaria eller maginfluensa så kommer jag!
    Och jag tar med mej Lagårds-Jenny förstås!
    Tror inte Dotera orkar med just nu, för hon har det lite "körigt" nu med läkartid och hundpass och gud vet allt....

    Men du får hålla till godo med oss. Vi köper med lite bullar och förväntar oss en kopp av ditt goda zoegas! (Ja, inte andra Jennyn då för hon är en inbiten te-drickare...Haha!)
    Men jag sörplar kaffe för oss båda så det ordnar sej med det.

    Jag har snackat allvar med Harriet om hur hon ska uppföra sej osv....Men om hon lyssnade???
    Inte vet jag!

    Jag ringer i morgon förmiddag och meddelar när du kan sätta på kaffet. Det blir nog framåt ett-två-tiden, skulle jag tro.

    Ska bli såååååå himla roligt att träffas igen och att få se dina små fågelbebisar!
    Och pussa Uffe-hund....

    Hoppas nu att ingenting ska komma emellan denna gången, för då....

    Natti och sussa gott!
    Kram, Jenny((-:

    SvaraRadera
  2. Hejsan Ramlade in här Grattis till doteras körkort ,,visst blir man varm om hjärtat när det går så bra för dom .
    Söta hundar du har vilken ras är den lilla svarta???
    Jenny heter jag och länkade mig hit via Lallis,sedan Jenny och hit ..
    Välkommen in till mig att snurra .
    mvh Jenny(en till)

    SvaraRadera
  3. Låter som en ansträngande dag på ett positivt sätt.;0)
    Jag är också så stolt över min son.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vilken härlig dag! Grattis till alla på alla sätt o vis!
    Hoppas nu att alltgår bra med besök och harry-ett!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jenny; vääääntar...
    Jäklar vilken seg dag :-)!

    ***********************
    JennyRingblomman; Välkommen!
    Den lille Nalle är en korsning mellan borderterrier/tibetansk spaniel/ lite pudel... I stort sett en liten svart falukorv på korta ben :-)!

    Kram!
    *****************************
    Bloggullet; Visst är det helt underbart med såna dagar? Är fortfarande en liten aning uppspelt av körkortet och allt... Man får njuta av det så länge det går :-)!
    Kram!!!
    ********************************
    huga; Skulle tro att det blir jättebra alltihop! Det brukar bli det när Jenny är inblandad :-)! Hoppas bara att Harryett inte har klonat sig på vägen, ha, ha!
    Det har ju hänt ett att en kattunge blev två och två undulater blev fyra... Spänning i tillvaron!!!
    Sköt om sig!!!
    Kramen!!!

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önksar dig en bra dag!

    Och harryett kommer "hem" oxå idag!

    Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!