Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 4 mars 2011

Dag 63..

Trodde i min enfald att IDAG blir det sol!
Men icke!!
Det har varit sån där läskig snålblåst och något som påminde om *viskar tyst för att inte frammana mer* snö i luften...
Inte så där värst imponerad av vädret med andra ord!!

Fast liiiite impad av mig!!!
En mycket dålig bild, men alltså;

Detta är faktiskt JAG!!
Minus tretton (!!!) kilo!!!

En liiiten aning mallig är jag !!!
Även om jag inte riktigt begriper hur och varför det har blivit så här, för jag har inte precis ansträngt mig för att gå ner i vikt.
Slutade med det mesta vad det gäller värktabletter, dom biter nämligen inte alls på fibromyalgin och det är trots allt den som gör mest ont.. 
Knosorna känns, men jag överlever nog (tror jag)... 
Undrar lite om det är så enkelt att det är detta det beror på?

Ångrar bittert att jag gav bort den blommiga fåniga blusen!!! 
NU hade jag nog kunnat ha den :(... Även om den var sällsynt fånig!!!

5 kommentarer:

  1. Du ÄR så duktig och jag är helimpad av dig. Fetknoppen på andra sidan skogen.

    SvaraRadera
  2. o nu när det blir så modernt med blommigt =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till 13 minus. Härligt för dig.

    Snålblåst, ja den är hos mig med. Ha en skön helg inne i värmen ;)

    kramkram

    SvaraRadera
  4. iMPONERANDE!

    Vikten då, blusen mer ironiskt... även om det går att åtgärna, men den har förstås inte riktigt den rätta "vintage-looken".
    Looken som förmodligen passar oss kvinnor, vilka liksom "världens bästa Karlsson" är i våra bästa år (som flyttas fram allt eftersom) och bor i dräkten: klädsamt fylliga. (Inte du då förstås :O))

    m-matten&M

    SvaraRadera
  5. m-matten; Vet du; är fortfarande lite klädsamt fyllig, trots allt.. Men visst var det snopet att jag gav bort en sprillans ny blus bara för att jag inte trodde att jag någon gång skulle komma i den och sparade en klänning som jag får ge bort för att jag "drunknar" i den... *suckar*.. Jag är URDÅLIG på att gissa huru och varföre..

    Tur att dom där bästa åren flyttas efterhand ;))... Är ALLTID i mina bästa år (eller sämsta beroende på dag och humör...)...

    Idag har jag klämt en semla till lunchkaffet. Man ska inte knussla när det nu ÄR semmeltisdag... Det var gott, men attan så fort den tog slut! Snopet!!!

    Kramen på sig i solen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!