Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 29 mars 2011

Dag 88..

Tillbringat dagen i sängen mestadels..
Men "bestämde" framåt eftermiddagen att jag minsann skulle bada Herrarna Hund idag.
Undrar varför man får så konstiga idéer när man har migrän?????????
Men nu är dom rena, bägge två!
Rena och blöta!
Och badrummet och TV-rummet ser ut som en stridszon..
Matten är TRÖTT (vilken nyhet va *skrattar*?) och nu får det nog bli sängläge igen...
Innan jag somnar i tangentbordet..
Hur fasen man kan vara så här trött när man faktiskt har sovit bort mesta delen av dan fattar jag inte....
Men det är väl inte meningen att man ska förstå allt..
Kan ju vara rätt bra att ha lite att fundera på..
Så att man har något att sysselsätta dom små grå med.
En form av sysselsättningsterapi. Ska ta patent på det!!! Jajamen!!!

4 kommentarer:

  1. Herregud, får du såna idéer när du har migrän .. haha

    SvaraRadera
  2. Jag har fått lära mig att jag behöver inte veta ALLT. men jag vill veta just ALLT.... ;) trist med migrän, men skönt med en dag i sängen om du inte haft migrän, vill säga....

    kramkrm

    SvaraRadera
  3. Ja du... Jag bestämde sist jag badade hunden att jag ALDRIG mer ska göra det själv... Dock så bestämde jag det gången innan oxå så vi får väl se... KRAM

    SvaraRadera
  4. lilla mej; Och inte bara när jag får migrän *asg*....

    ***********************''

    Cattis; Och ju mer man vet desto mer fattar man att man inte vet....
    (*häxaniskogenlogik**)
    Kramkram!!

    ***************************

    Renée; Tänker varje gång att aldrig mer... Men så står man där och blaskar igen... Har ju dessutom ingen att tvinga till "utförande av tvagning av eländes jyckar". Sorgligt!!!

    KRAM!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!