Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 30 mars 2011

Dag 89..

Uffe väckte mig tidigt... 
Min inre klocka är inte omställd ännu (blir den lagom tills man ska ställa tillbaka den *suck*) och alltså kände jag att klockan var sisådär fem när han började hojta om rådjur eller vad sjutton det nu var han fick syn på... 
(MÅSTE täppa till det där "hålet" vid grinden jag har uppe vid trappan!!)

Har fått lite gjort på förmiddagen..
Så nu har jag pratat med veterinären...
På måndag eftermiddag ska M-ett och Mjauritz bli "det"-katter..
 Och Hugo, lille Hugo..........
Kanske bra att jag får några dagar att vänja mig vid tanken?
DET GÖR ONT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!