Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 21 mars 2011

Dag 80..

Attan vad dagarna går!!!
Redan dag 80!
Kanske var ett rätt galet infall detta att numrera inläggen på det här viset?
Å andra sidan hjälper det väl inte hur man/jag tänker om detta; dagarna lär väl gå ändå :))..

Har aktiverat mig lite med ett biblioteksbesök idag...
Lånade bara fyra böcker, har fortfarande lite svårigheter med koncentrationen.
Detta påstås bero på "kroniskt trötthetssyndrom", men jag tror det beror på ständig oro för framtiden. Fast det kanske kan vara samma sak??

Insåg att det ekar i pannrummet igen, så det är dags att beställa hem en kärra ved. Och jag SKA ta tag i ringandet till vedL... Jojomen! Bara inte precis nu ;))...

Är så där mätt och belåten efter att ha slevat i mig en stor skål potatissoppa, som jag klippte ner massor med färsk persilja i... Och grekiskt bröd till det...
Då kan man inte förstöra "stämningen" med att ringa om såna petitesser som ved.. 
Väl???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!