Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 11 mars 2011

Dag 70..

Det började bra..
Solsken och inte alltför utkylt i huset.

Och vetskapen om att städeländet var gjort (någorlunda i alla fall) och att det bara var tvätten kvar. 

Jo, jag HAR tvättat..
Men den där solen.. 
Den försvann framåt eftermiddagen och *suck* det började snöa.. 
Och blåsa.. 
Herrejösses!
Hur mycket snö FINNS det?????????

Vårskrik! Kan det hjälpa???
Ylar om jag ser mer snö nu! 
Fast lite tyst, så ingen kommer med "kramadigsjälvtröjan"...
Känner att den inte är kompatibel med mina för stora jeans, he, he...

(undrar om det är detta som är "stavgång med ord"??? Attan vad jag grubblar på hur man gör - egentligen *asg*)

 Nåja; nu brinner det i pannan och tvätten är färdig och ska plockas undan. 
Sen lägger jag ner verksamheten här för kvällen!
Så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!