Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 17 mars 2011

Dag 76...

;

Får väl medge att inte har det blivit något klokt gjort här idag..

Jag har pratat med BÅDE äldste sonen och yngste sonen och det är ju något man kan kalla klokt, förstås *L*...

I övrigt har jag linkat omkring och tyckt lite synd om mig, men känner väl att jag börjar få lite ordning på inflammerandet.. 
Antingen hjälper salvan jag hittade i gömmorna eller också har jag vant mig vid sakernas tillstånd.. Inte sjutton vet jag vilket och i stort sett kvittar det ju..
Men skåpsluckorna är precis lika skitiga ikväll som dom var imorse. Och det var liksom det jag hade tänkt pyssla med idag.
Nåja; tanken var god *skrattar*...


Ligger för närvarande i hårdträning för att lära mig slappna av...
Så småningom lyckas jag nog med det också...
Ska bara övertyga mig om att jag inte är alldeles oersättlig vad det gäller görandet här.
Nåja; eller snarare att saker och ting inte springer ifrån mig utan med all säkerhet finns kvar när jag är färdigavslappnad...
Vet att jag ofta (och är otroligt bra på att göra det) skjuter upp saker "till en annan dag" men detta sker nästan alltid med en liiiten aning oro i lille maggen... Om man ska vara ärlig. Och det ska man ju!

Det är inte bra att vara så där stressad för jämnan. I all synnerhet när man inte behöver det!!

Och imorgon DÅ ska jag ;))...


5 kommentarer:

  1. Imorron DÅ ska jag banne mej koppla av och vara LEDIG!!! Åtminstone ska jag försöka...

    SvaraRadera
  2. hugan; DET låter alldeles förträffligt klokt!!!!

    SvaraRadera
  3. I morgon ska jag fortsätta skriva på uppsatsen och sedan ger jag mig några timmars virkning som belöning på kvällen. kramkram

    SvaraRadera
  4. Det var en sanning med modifikation... Du skjuter ju inte upp uppskjutandet ;0) S

    puff&kram
    m&M

    SvaraRadera
  5. M-matten; Där har du avgjort en poäng *gapskrattar*...

    puffar & kramar tebax!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!