Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 15 mars 2011

Dag 74..

Här har varit soligt idag! 
Nog blir man lite mer energisk av sol?!

Så här har det dammsugits och köpts lite djurfoder..

När jag skulle köra hem efter foderinköpen fick jag kramp...
..i bägge fötterna...
Inte bra när man ska gasa och bromsa och härja..
I och för sig kan det ju vara roligt med lite spänning i tillvaron, men det finns ju gränser..

Och så blev jag "blåst" på en lunch i Jönköping..
Har brevväxlat med en man sedan i julas och vi har haft riktigt trevligt med lite allmänt småprat då och då via mailen och nu ville han, som sagt, bjuda mig på lunch.
Trevligt, tyckte jag och började spåna lite om dag och tid osv..
DÅ visar det sig att karlen är GIFT och att det skulle smygas med detta lunchande...
"SUCK"!!!!!
Inte var jag intresserad av honom "på det viset", men gå ut och äta med en människa som sitter och är livrädd för att någon ska se att han lunchar med en (låt vara lite Uffemattig) "dam" som inte riktigt hör hemma i bekantskapskretsen låter inget vidare. Tyckte jag. Så jag avböjde vänligt men bestämt. 
Synd på gratismaten!!!
Hade dessutom föreställt mig att göra två flugor på smällen och uträtta lite ärenden när jag ändå var i STORA staden...
Samordning och effektivitet kallas sånt!!

Börjar allvarligt överväga vad som kan vara fel med mig!!
Jag tycks råka ut för den ena knäppisen efter den andre...
Känner att det är rätt skönt att jag har slutat engagera mig i det hela. 
Numera blir det mest skämt och skoj och bye, bye...

Fast jag envisas med att jag 
 
.. tror på kärleken..

NÅGONSTANS MÅSTE HAN JU FINNAS DEN DÄR SOULMATEN!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!