Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 17 september 2007

Kanske, kanske

Kanske har jag överlistat alla märkliga instruktioner och lyckats få igång kommentarerna... Jag säger bara det; tur att mammamia finns! För inte sjutton tänkte jag på att kolla om det funkade. Trodde det gick per automatik (blir så när man kör bil med automatlåda :-) )... Och så är jag ju lite bekväm av mig, tycker att saker bara ska fungera.

Tack bästisen! Jag är glad att jag har dig!!!

4 kommentarer:

  1. Wow eller ska jag säga voff! nu fungerar det ju!!
    KRAMELI KRAM!

    SvaraRadera
  2. PS:Vassego´..Glad att jag har dig åxå! Men vilken support jag är...

    "hur f-n loggar jag in mig??" osv DS.

    SvaraRadera
  3. Ja du, mammamia! Ser på mailen att du har kommenterat, men på bloggen syns inget och inte kommer jag åt din, säkert träffsäkra kommentar heller. På mailen är meddelandet mycket kryptiskt. Undras vad det är för fel nu då??!! Jag tror jag blir .....

    SvaraRadera
  4. Ha ha!!!!
    Hittade dina kommentarer!
    Du är för övrigt en alldeles utmärkt support! Lite skönt när någon annan svär över sakernas tillstånd :-)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!