Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 17 september 2007

Mer pyssel än jag trodde!



Men här är han!!! Stjärnan i mattens liv. Kanske inte världens vackraste och absolut inte den mest väluppfostrade vovven som finns, men snäll och charmig (tycker jag). Och tänk; jag ville inte ta hand om honom från början! Han är omplaceringshund, det var min kompis L i Småland som tyckte att det kunde vara en hund för mig. (Hon tog hand om Uffes syster Ronja). Men jobbigt var det i början (och periodvis ännu). Han var två år när han kom och nu är han fem. Första året hade han sällskap av lilla fröken UllaFrida, en liten dam som nog stal allas hjärtan. Hon dog för två år sedan (exakt på dagen faktiskt) av en svår cancersjukdom. Vi saknar henne fruktansvärt, allihop! Så småningom kommer det nog en bild av lillfröken också! Men som sagt; mycket pyssel med att "hämta" bilder som inte vill bli publicerade av någon outgrundlig anledning är det och en mycket trött dator gör sitt till ... Man måste ju ägna sig åt viktiga saker som att gå ut i skogen och vimsa ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!