Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 23 september 2007

Nu har jag kommit på det!!!


Detta är en i kattgänget. Hon heter Selma ("Semmelbollen"). Har upptäckt att när fröken ligger så här vid skafferiet, har hon hittat på något ofog. Då är det bara att gå en promenad runt huset och kolla vilken blomma alternativt bok, penna, lock, annat smått och gott som har använts som leksak. Hon vet att hon inte ska ta grejer som ligger på borden, men hon kan helt enkelt inte låta bli... Kan katter vara kleptomaner???

2 kommentarer:

  1. Mitt svar är ; JA!
    (det tror jag iaf....Förlåt mig alla katter som känner sig orättvist anklagade:-)

    SvaraRadera
  2. Jo, jag ´miss´tänker det! Vid närmare eftertanke gjorde ju katten Måns så också. Han var dock betydligt dyrare i drift. Snodde (visserligen fryst, men ändå) oxfilé... Det blev en lite "mager" middag :-).

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!