Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 29 september 2007

Och med tanke på...

...slutet på inlägget igår; kompisarna är jätteviktiga!!!

Tack "mammamia", L, K och I för att ni finns och lyssnar och stöttar! Hoppas att jag kan ge er lite tillbaka!

I övrigt så är det en blåsig och regnig dag här. Detta medför att man får släpa ut en styck mycket motsträvig Uffe Hund. I morse ville han inte vara ute medan jag tände i pannan (vi har vedeldning och pannrummet är placerat på gaveln av huset, och man måste gå ut för att komma dit. Opraktiskt!!!). Jag föste ut hundstackaren och så fort jag vände ryggen till smet han in i värmen igen. När frukost och "matte-dusch" var avklarad stod den stackars vovven med benen i kors... Som vanligt hävdar matten att det var självförvållat, och Uffe att det säkert var matten som hade framkallat regn och blåst. Delade meningar, som vanligt alltså! Tur att något är sig likt!!!

1 kommentar:

  1. tack för vänligheten!

    nu har bf skrivit en så jävla dum kommentar igen,han måste vara TRÖG..
    Kolla mitt sista inlägg när du hinner!/ma-mi

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!