Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 18 september 2007

Men nu ska det fungera (tror jag!)

Hade jag vetat vilket "styr" det skulle bli med det här, vete sjutton om jag hade gett mig på det! Har upptäckt att jag inte är särskilt tekniskt lagd och att mitt tålamod dessutom är "ganska" kort... Och jag antar att detta bara är början...

Men å andra sidan; jag har en toppenbra support som är utrustad med stort tålamod (i alla fall låter hon inte mig märka när det tryter :-) ) Och det är ju alltid trevligt att få prata lite med mammamia!

I morse (förmiddags) var Uffe Hund ute vid Årås och tog "lång"promenad med matten hängande i kopplet. Men det var inte så lugnt och skönt som det brukar... Vi kom i närkontakt med en skogsmaskin. Huuu!!! Men vi snirklade oss förbi, fast jag tror att Uffe tyckte att vi kunde ha tagit med den där mackapären; man vet aldrig när man kan ha nytta av en skogsmaskin. När vi hade ca tio meter kvar till "missilen" började det regna - spöregna. Uffe flög in i baksätet och jag blev genomblöt medan jag kopplade fast honom i säkerhetsbältet. När vi kom till "vår" lilla väg hoppade jag ut (och blev ganska mycket blötare) och hämtade tidningarna (ja, min och grannens; jag är tidningsbud1 :-) ). Tänk att man kan bli så genomblöt trots regnjacka...

Imorgon blir det fint väder för då måste det inhandlas diverse katt- och hundfoder, och det är botten att släpa stora säckar när det regnar. Fast det blir nog sonen som får kånka det tyngsta; jag är fenomenal på att göra mig osynlig vid sådana tillfällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!