Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 21 januari 2008

Det gör ont...

...både i truten och plånboken... Mycket pengar kostar det att bita av en tand (ettusenfemhundra sådana). Och inte är det roligt att gå till käftis heller, hur trevliga dom än är på "vår" tandläkarmottagning. Får trösta mig med att det inte fanns fler hål att laga. Så nu blir det till att "spåra" värken i käkarna till någonannanstans. För i tänderna satt inte det problemet i alla fall.

Knallade in på biblioteket på hemvägen. E flinade och menade att "lite svullen ser du allt ut". Tror sjutton det med all den bedövningen jag hade fått... Den börjar släppa nu och det är inte kul! Men jag har lite böcker av skilda slag att förströ och förvilla mig med. Får väl ta reda på en riktigt bra bok, så glömmer jag nog att ha ont :-) Det brukar ju vara en bra medicin!

Uffe Hund tycker att matten är så "urdålig" så hans förslag är att vi ska gå och lägga oss och sussa en stund... Tror att han har alldeles rätt; promenaden är avklarad och det är möjligen lite middag som så småningom ska lagas. Men med tanke på hur dåligt jag sov inatt och hur "upprörande" det är att åka iväg till käftis kan vi nog behöva en liten extra sovstund. Det skadar säkert inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!