Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 13 april 2008

Tiden går

Tänk! För tjugofem-trettio år sedan var jag i Blomstermåla och lyssnade på Hansson de Wolfe United... Kunde varenda låt dom hade gjort, stod ända framme vid scenen och diggade!(Fick autografer som är noga inramade *S*) Hittade denna på youtube och kände att den håller än!!! Skivorna jag har (LP!!!) går inte att spela, för skivspelaren har lagt av... Måste försöka spara ihop lite pengar så att jag kan investera i CD istället. För jag tror att de flesta finns att få tag på!

(Och eftersom jag inte förstår hur i hela friden jag ska få länken att funka får ni som har lust att höra "Var kommer barnen in" klicka på inläggets titel. Någon gång i framtiden ska jag försöka lära mig "hur man gör"!)

3 kommentarer:

  1. Åhå!! Har du Jonas autograf åxå?
    Han var med i bandet,Isacsson heter han i efternamn och ja vi är släkt,våra pappor är kusiner..


    PS:å jag har iaf en LP med dem,där Jonas är med.

    SvaraRadera
  2. Nej, det var någon "Palmqvist"... Tror jag... Du vet, autografer!!! Men jag har för mig att han hette Claes i förnamn...
    Fast jag är ju utrustad med teflonminne, så lita inte på mig, he,he...

    SvaraRadera
  3. Och nog hade dom något slags "samlings-CD" på Ginza för 49:-. Helt försvarbart att inhandla trots ekonomin (tycker jag!!!)! VAD jag ska spela!!! Ho,ho! Stackars ungdomen i huset!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!