Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 10 augusti 2009

Jiiippppiiiiii!

Igår ringde älsklingsdottern och meddelade att hon landar här i skogens djup framåt kvällskröken idag!!!


Så det blir sen middag och förhoppningsvis en massa babbel och fniss...
Och så kommer...


...lilla Rose också!
Har ju inte träffat denna lilla kisse, men nu är fröken på Sverigeturné och hälsar på lite här och där...

Har bäddat i sonens rum åt dottern och där lär väl stackars Rose få vara instängd, kraken.
Men att utsätta henne för mina vildar vore inte schysst alls!
Och dottern har försäkrat att det går bra; Rose är en mycket lugn och snäll katt.

Fast det påstods ju av unga fröken C att Lukas var en snäll kisse, något han gör sitt bästa för att motbevisa ... Det bor avgjort en tiger i honom!
Men han är ju mormormattes lille buse, och Nalle ser efter så att det hela håller sig inom rimliga gränser!
Vad gjorde jag innan Nalle kom????????
Husets lille polis !

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Och så hände det sig att jag fick ett mail från "Lyckobingo" om att jag fick två gratislotter idag.
Ha, ha!!! Två nitlotter, tänkte jag!
MEN JAG VANN!!!!!!!!!!! 250:- minsann!
Och tänkte att ok, femtio kronor kan jag spela bort, men då minsann vann jag igen! Så om några dagar har jag trehundra kronor på kontot!

Vilken början på veckan!!!
Dottern och Rose kommer, det blir god middag ikväll (färsk fisk tillagad av nämnda dotter!!!) och vinst på "Lyckobingo"!
Ja, jisses!
Vissa dagar är avgjort bättre än andra!!!!!!!!!!!!


6 kommentarer:

  1. Ibland har man tur!!
    Hoppas du vinner "spik mattan" oxå!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. grattis till vinsten.
    det förtjänar du.
    nu väntar jag på att din son ska vakna till liv sen ska vi upp på stan och göra lite ärenden.
    kram på dej

    SvaraRadera
  3. Ohh vad roligt för dej !!GRATTIS till vinsten o sååå kul att din dotter kommer o hälsar på!!Kram kram

    SvaraRadera
  4. Men GRATTIS!!!!
    Vilken underbar start på veckan. Själv fick jag migrän jag... Men nu är den bara lite och mullrar bak i huvudet.
    Du har säkert massa andra saker för dig som jag aldrig skulle klara av. Är det så att du vill har ett kort eller nått nångång så säg bara till.
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten!!
    Och så kul att Dotera med kisse kommer hem en sväng och piggar upp dej!
    Hur länge stannar hon?
    Passa nu på och bara njut av gott sällskap och av din vinst....DU ÄR VÄRD ALLT DU KAN FÅ!
    Tänker mycket på dej ska du veta...
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  6. Gud vad mysigt, hoppas ni får några riktigt sköna dagar tillsammans, o med den lille misen också! Och vilken vinst! Storvinst på två punkter alltså! Ps, gillar din bloggbakgrund nu, den är riktigt fin!

    Stora kramen mostera mi/ Sandy

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!