Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 22 augusti 2009

Kan ju inte...

...skylla på vårtrötthet NU!?
Är bara allmänt jättetrött, trots minsta möjliga "arbetsinsats"...
I stort sett har jag fixat frukost till djuren och mig och cruisat till Timmele och hämtat sonen.
Jo, för sjutton!!!
Har ju svängt ihop köttfärssås som vi ska ha till middag oxå!


Det var kanske det som blev droppen idag?!
Fast egentligen var det nog detta med att tanka Missilenbilen för ganska exakt sexhundra kronor...
DET är knäckande!!!


Men det finns kanske något superduperpiller mot höga bensinpriser och skitdålig ekonomi också???


Skulle kunna tänka mig att det är dom där röda i så fall ...
Varför?
Tja, dom ser ju uppiggande ut i alla fall.
Och nog skulle jag bli väldans uppiggad av att få bättre ekonomi.

Nä, nu ska jag låta vovvarna dra mig runt "travbanan"...
Ids inte gå själv...

Kan inte släppa UffeHund, för det har skjutits rådjur här och avfallet ligger helt öppet bakom traktorgaraget.
Gissa om han skulle lukta blärk om han fick gå dit!!! Och illa skulle han förmodligen må också.
Och det har jag fått nog av för ett tag!!! Illamående djur alltså!

Så skärpning nu och iväg med mig

Ha det gott!


Ett litet ps;
IDAG funkade både hel- och halvljus på bilen...
Vadå glappkontakt i otakt?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!