Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 9 augusti 2009

Känns verkligen som...

... dan efter migränen före idag!



Det är rent märkligt så matt och eländig man känner sig när man har legat en hel dag och bara mått blärk!
Tänk vilken tur att jag har...


... mina zomig rapimelt och mina snälla hundar!
Dom ligger och har sympationt och kikar på matten när hon ligger och har åsikter om huvudvärk i allmänhet och migrän i synnerhet.
Undrar nog vad alla dom där konstiga orden som hoppar som grodor ur mattens mun betyder - egentligen...
(Bäst att dom inget får veta!!!)

Efter mycket rivande i byrålådor hittade jag till slut ett par gamla solbrillor...
Inte vackra, men till stor nytta på hundpromenaderna igår (och för all del idag också).


Nalle var jättesnäll och erbjöd sig att vara modell!!!


Är han cool eller är han cool???

Vad gjorde jag utan mina djur?
Minst fem gapskratt om dagen är bra för "lilla" magen !!!

Och nu ska jag minsann gå och lägga mig en liten stund igen, så att inte proceduren med "absolut tystnad och zomig" upprepas!

Kramelikram!
(Och tack för alla snälla kommentarer igår!)


3 kommentarer:

  1. hahahaha.
    vilket häftigt kort.
    ser jätte cool ut.
    krya på dig.
    hoppas du mår bättre snart.
    kram

    SvaraRadera
  2. Lilla du!
    Stackare där med din uschliga huvudvärk!!
    Våffå blir det på detta viset??

    Förstår att dina vovvar bjuder på många skratt i alla fall.
    Speciellt när du utsätter dom för att sitta modell för tjusiga solbrillor...Haha!
    Ja....man får minsann roa sej så gott man kan i dessa tider!

    Hoppas du får en skön söndagkväll i alla fall och förhoppningsvis UTAN migränen.
    Krya-på-dej-kram från mej!
    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Jossan; Jomen, visst ÄR Nalle en cool kille? Uffe ville inte sitta still, men han har ju betydligt mer "myror i rumpen" än lilleman...

    Kramen, stumpan!

    **********************************

    Jenny; Man roar sig så gott man kan ;-)! Det känns lite lättare när man får skratta lite med alla fyrfotingarna och dom vingförsedda... Verkar som om dom hittar på mer "bus" än vanligt dom där migrändagarna... Ja, "snälla" bus alltså, inget som låter.
    Mer hänsynsfulla än somliga; typ hyresvärdar.

    Kramelikram!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!