Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 19 augusti 2009

PHU!

Kan härmed meddela att;

Missilenbilen ska fixa sitt hel-och halvljus (som funkade när vi körde hemifrån, jäkla bil!!!) och byta lite "klämmor" runt påfyllningsslangen till bensintanken och klarade sig utan 2:or!!!

Ett jättetack till alla tumhållare!

Det måste ha gjort sitt till för enligt besiktningsmannen skulle det ha varit en tvåa på krånglet med ljuset... Men eftersom Missilenbilen vägrade att blinka gjorde jag det istället
...

Inte för att jag tror att det hjälpte, men det var ett tappert försök.

Nu ska jag lägga mig och vårda migränen...
Det är ta mig attan ansträngande att "rädda" biluslingen från tvåor på besiktningen, ha, ha!

Kram till er och än en gång TACK för alla snälla kommentarer och allt tumhållande!!!



5 kommentarer:

  1. Puh!
    Skönt att det gick vägen!!
    Och jag är helt säker på att DITT blinkande gjorde susen!!
    För vilken karl kan motstå en Dam med viftande ögonfransar och grinigt bil-ljus? *ler*

    Krya på dej nu, och hoppas du får sovit bort den dumma migränen i natt!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Jenny; hi, hi! Vi kommenterade nog varandras bloggar samtidigt...
    Nä, nu blir det liggande läge för mig...

    Kramen bästaste söstra mi!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt!! Ja det där är lite ett lotteri... om tekniska vidunder och fordon tänker bråka med en eller inte... sen verkar besiktningar ha o göra med vilket humör besiktningsmannen är på... borde nog inte vara så men. Jätteglad för din skull i alla fall, för pengarna kan man ju ha till roligare saker!! Stora kramen från systerdotera Sandy

    SvaraRadera
  4. Sedär! Det gick ju alla tiders bra! Grattis till dej och bilen ;)
    Nu ska jag såååååva...jobbet avklarat för i veckan!
    Gonatt och hoppas din migrän ger vika!
    kramar

    SvaraRadera
  5. härligt att det gick bra,
    idag käkade vi din sons taco biffar.
    mmm. va gott.
    det tyckte lillan med.
    kram på dig

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!