Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 29 augusti 2010

Det händer inte ofta....


... men ibland är jag före min tid...
Upptäckte att det inte är förrän på ONSDAG lille Missilenbilen ska in på besiktning...


Ibland (mycket ofta) frågar jag mig hur det står still i knoppen...
Vansinnigt still kommer jag fram till...
*suckar*

Nåja; en dag till att våndas! Man får vara "glad" för det lilla!




4 kommentarer:

  1. Høres ut som meg .. klarer alltid å rote det til med datoer og tidspunkt. Og jeg er såååå sikker på at jeg har rett .. hrmf .. men neeeida ..
    Til tross for varsler på mobil, kalender i pengeboken - samt på en stor tavle i gangen mellom soverommet og badet .. skjønner det bare ikke .. *sukk*

    Jaja .. noen ganger blir det jo litt gøy utav det også da .. men ikke så ofte .. :o)

    Ha en flott mandagskveld og lykke til med besiktningen :o)

    Klemmer!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen min!!

    Hihi men du kommer ju på det innan, så att du kommer i tid menar jag. Inte dagen efter som vissa hm.
    Hoppas du mår bra i skogen och att djuren håller sig i skinnet.
    Här verkar det som allt är utanför skinnet. Inget funkar just nu men det går över till slut får man hoppas.

    Sköt om sig och BAMSEKRAMAR till DIG å djuren.

    Anniqua

    SvaraRadera
  3. Ops!!

    Jag glömde ju att säga lycka till på onsdag. Det går säkert utmärkt ;D

    Anniqua

    SvaraRadera
  4. Torilpia; Ett eländes elände när det inte hjälper hur man försöker komma ihåg :-)... Är glad att jag var en dag före för en gångs skull. Blir dyrt annars.

    Kramen till dig och var rädd om dig!

    *********************************

    Anniqua; Har ringt några gånger, men då har du nog varit på vift ;-).
    Djuren mår nog rätt bra. Dom har ett enormt tålamod med matten som håller på att gå ner sig i en av sina deppiga perioder. Känner att jag inte riktigt duger nåt till och har ONT som fan i höften - igen... Dessa inflammationer! Jag blir GALEN!!! Eller galnare än vanligt, kanske är mer med sanningen överensstämmande...

    Hörs av snart?
    Och var för fasen rädder om dig!!!
    Kramen, vännen!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!