Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 17 augusti 2010

Med posten kommer det inte bara räkningar...


"Söstra mi" har vansinnigt livlig fantasi...
Nästan i klass med L
Men jag blev jätteglad


(Det är en liten spegel på kortet och på "skylten" står det; jag har en väldigt vacker vän; se själv!)



Och förra veckan kom ett vackert halsband med ett hjärta från Tina...
Har tackat via mail, men det tål att upprepas;
TACK; är jätteglad för mitt vänskapshjärta...

Hur skulle jag orka utan er, alla bloggvänner och mina IRL-bästisar???
Det betyder så mycket; både kommentarer som lyfter och alla dessa överraskningar som kommer (oftast mycket lägligt) i postlådan och trevliga och uppmuntrande telefonsamtal...

Tror inte att ni förstår hur fruktansvärt mycket sånt betyder när man lever ett eremitiskt liv i skogens djup... Är alldeles vansinnigt jättetacksam för allt!!!
Ni är värda guld allahopa!!!




9 kommentarer:

  1. underbart med presenter i snigelpostlådan. Förstår att du gillar det. De var jättefina. Du är värd alla presenter vännen och jag hoppas du får fler snart som muntrar upp ditt liv i skogen.

    kramkram

    SvaraRadera
  2. VARM KRAM till dig min underbara VÄN!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Visst ÄR hon vacker???
    ...Min goa vän!!

    Kram på dej!
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Cattis; Tror inte det är livet i skogen som är så där vansinnigt illa... Snarare att jag har kommit på att jag är ENSAM, alldeles förskräckligt ensam. Man kan ju inte hänga upp livet på barnen. Vore i högsta grad orättvist mot dom!!!
    Men jag kommer igen - så småningom :-)!

    Kramen till dig!!!
    *****************************

    Tina; Storkramen tebax, vännen min!!!

    ****************************

    Jenny; Med solglasögon i beckmörker, ja, ha, ha!!!
    Men vän vill jag vara ändå ;-)!

    Bamsekramen bästaste söstra mi!!!

    SvaraRadera
  5. KRAM!!!!!
    Du är helt underbar!! Glöm ALDRIG det!!!!!

    SvaraRadera
  6. Det är de riktiga vännerna som stannar kvar när det blåser som mest och älskar oss när vi som minst förtjänar det.
    Och eftersom du är en riktig guldklimp har du massor av såna vänner.
    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  7. Det ligger mycket allvar i det där, hördu. Man måste faktiskt bli vän med sig själv och börja älska sig själv innan man är redo att tackla andra.

    Varför inte prova med att börja dagen med att se dig i spegeln och se dig själv stint i ögonen? Tala sedan om för dig själv - högt och ljudligt - att du är bra och att du är fin precis som du är! Det låter fånigt, men det lär faktiskt ge oväntat positivt resultat. En så enkel sak som att höra dessa ord, inte bara tänka dem, gör att de får bättre fäste. Ja, nog vet vi väl alla hur effektivt det är med upprepning och innötning av saker och ting? Hjärntvätt kallas det visst ;o) Så tvätta på, bruden!!!

    SvaraRadera
  8. Nina; Övar, tränar, trälar, tvättar ;-)... Men jag ÄR rätt trög med vissa saker...
    Idag bär det av till Jönköping med fd granne K och hennes alldeles sprillans nya bil!
    EN dag ute i "verkligheten" gör nog gott!

    Och du; TACK för dina kommentarer! Klok som en pud...ålänning är du *L*!

    SvaraRadera
  9. Haha!

    "Övning ger träning."
    [gammalt djungelordspråk från Åland]

    Ha en fin och kul dag!!! Du kan ju passa på att snegla i backspegeln lite mellan varven ;o)

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!